En ik heb nog een andere vraag, ik wil er een tekst in het latijns boven zetten, het moet een criptische omschrijving zijn van wat je hier op de tekening ziet, een gevoel zegmaar...
Net zoals "achter elke traan die blinkt, schuilt een glimlach van herinnering" of "Elk mens wordt geboren als origineel maar de meesten sterven als kopie" en meer van dat soort wijsheden / citaten / criptische omschrijvingen, al hebben dezen geen toepassing op deze tekeningen.
Zoals ik al zei weet ik zelf nog niet echt wat dit beeld voor moet stellen, maar het is iig niet de herrezen man van deze vrouw, het is echter ook niet "Dé dood"
Ik zoek dus naar een mooie omschrijving of spreuk of iets dergelijks dat ik erboven kan zetten (mag gewoon in het engels of nederlands zijn) en dat wil ik dan laten vertalen naar het latijns en het vervolgens op de tekening zetten. Zijn er mensen die mij hier verder mee kunnen helpen? Alles is welkom, en tips waar ik het kan laten vertalen zijn ook erg welkom!
Naja, ik heb dan de foto gemaakt tijdens dit typen maar ik moest het heel erg snel doen omdat de batterijen leeg waren, dus de hoofden enzo zijn er plat en klein uitgevallen omdat ik deze foto niet van bovenaf heb genomen maar vanaf de onderkant, verder is het nu ook alsof haar benen te lang zijn en haar heup te hoog zit, maar dat word is dus in werkelijkheid niet zo, maar kijk daar maar even overheen, ik maak morgen wel een nieuwe.
Verder kloppen de voeten ook niet, maar daar ben ik nog mee bezig, en verder zijn tips altijd welkom!

-PS, de foto is niet echt in top-kwaliteit want ik heb hem snel moeten nemen omdat de batterijen bijna op waren