Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
pharagirlke schreef:hoe bedoel je t afkappen van dezinnen?
VeirL schreef:Het lezen ging nog wel, qua hoe je het heb opgeschreven. Alleen het onderwerp vind ik ook niet zo.
Het lijkt wel alsof het een rage is, dat snijden. Je hoort iedereen er over en op bokt verschijnt het ene verhaal naar het ander, het zelfde met de gedichten, over dit onderwerp.
Mensen die dit doen en er van af willen worden er telkens mee geconfronteerd. Ik vind het niet fijn, om telkens weer over dit te moeten lezen.
Sylvia schreef:Je kunt natuurlijk ook het topic openen omdat je denkt dat het over het snijden van worteltjes voor konijntjes gaat... Ik ben het met VeirL eens dat het een rage lijkt... En helaas (en daar bedoel ik niet jou mee) lijken mensen er nog trots op te zijn ook.
VeirL schreef:Het lezen ging nog wel, qua hoe je het heb opgeschreven. Alleen het onderwerp vind ik ook niet zo.
Het lijkt wel alsof het een rage is, dat snijden. Je hoort iedereen er over en op bokt verschijnt het ene verhaal naar het ander, het zelfde met de gedichten, over dit onderwerp.
Mensen die dit doen en er van af willen worden er telkens mee geconfronteerd. Ik vind het niet fijn, om telkens weer over dit te moeten lezen.
Monique1985 schreef:Ik vind dat je de mensen die zich snijden serieus moet nemen! Want die mensen die zichzelf snijden doen dat echt niet zomaar... Echt niet... En ik spreek uit eigen ervaring..En je moet die mensen juist steunen! En laten zien dat ze er niet alleen voor staan, want dat denken ze wel... En vooral als jullie zeggen dat het een rage is...Vind je het een normale rage? Zou je aan deze rage mee doen???
Monique1985 schreef:Nee en dat zeg ik ook niet, maar denk je echt dat die mensen aandacht te kort hebben??? Nou dat denk ik dus echt niet... Dat denk ik niet dat weet ik wel zeker...Die mensen voelen zich alleen... En die hebben dat vast om een reden... En ik heb wel ervaring met mensen om mij heen en met mezelf...Het gaat nu heel goed met me... echt goed, maar ik en diegene die ik heel goed ken die het ook deed hebben echt heel veel mee gemaakt en dat gun ik niemand anders...Heb het dan niet over aandacht te kort... Weet je wel eens wat die mensen mee maken? En nee die mensen die dat doen die zeggen het niet, maar het onderwerp hoeft niet uit te blijven en dat is mijn mening! Het is goed dat er over gepraat word...Zodat de mensen die het ook mee maken of het zelf doen weten dat ze er niet alleen voor staan! En dat is mijn mening...
Sylvia schreef:Ja, toevallig weet ik 't ja, zoals ik al eerder gezegt heb: ik heb er zelf helaas ervaring mee, niet alleen bij mezelf, maar ook in mijn omgeving. Ik heb ook genoeg gezien en gehoord om toch écht van mening te zijn dat verhalen en foto's op het internet zetten en met opgestroopte mouwen ed rondlopen aandachtvragen is. Je zegt het zelf al... De mensen die het doen zeggen het niet. Dat is dus net mijn hele punt... De mensen die het wél zeggen (en dan ook nog zo verdomd nonchalant!) doen het niet.
Sylvia schreef:Die mensen die je serieus mag nemen gaan niet met opgestroopte mouwen rondlopen en plaatste geen foto's cq verhaaltjes erover op het internet. En nee, ik bedoel jou daar niet mee, maar in z'n algemeenheid.