Sunny Daze in betere tijden
Haar rozige leventje stond namelijk op het punt om een uiterst dramatische wending te ondergaan. Toen die ochtend de zond opging en bij het openen van de winkeldeur de eerste zonnestraal via haar diadeem in haar roze oogjes viel, had Sunny Daze niet kunnen indenken dat diezelfde avond deze oogjes niet meer tot haar lichaam zouden behoren - sterker nog, dat deze ogen nooit meer het daglicht zouden aanschouwen.
Want wie kwam in de winkel? Ik.

Sunny Daze is heengegaan. Lang leve Circus Dreams!

Ik heb zowel de geflitste als de ongeflitste versie hier neergezet omdat met flits om de een of andere reden alle veren wegvallen. Maar dit is ze dus, mijn tweede custom My Little Pony. Ik ben Sunny Daze dankbaar voor haar grote offer en heb haar tijdens deze transformatie met alle respect behandeld.

1. Maak je eerste custom MLP NOOIT wit.
2. Probeer je eerste custom MLP NOOIT een egale kleur te geven met behulp van acrylverf en een kwastje.
3. Gebruik voor een eerste custom MLP NOOIT veren
4. Gebruik sowieso NOOIT veren.
5. Koop NOOIT een witte MLP met het idee dat je haar dan niet meer hoeft te verven: tegen de tijd dat je haar uit haar verpakking hebt geworsteld is ze al licht grijzig bruin, een kleur die iedere minuut erger wordt.
6. Geef een witte custom MLP met rode veren NOOIT aan een vader die haar even wil bekijken (je wilt niet weten hoeveel veren en witte verf, bloed, zweet en tranen dat me extra heeft gekost).