ik wil graag jullie mening horen over dit gedicht.
Ik zie je daar nog staan Zo onschuldig in je weitje Samen met al de andere pony’s Die jij altijd de baas was Maar je was te snel Te snel uit mijn leven Ik kon niet fatsoenlijk afscheid nemen Ik had je bij me willen houden En dat je voor altijd bij me was Me nooit zou verlaten Maar ze kozen er anders voor Ze kozen ervoor ons te scheiden Ons uit elkaar te halen En te zorgen dat wij elkaar nooit meer zagen Geen mens die me begrijpt Als ik ze vertel hoeveel ik je mis Hoeveel ik van je hou
cooper
Geplaatst: 12-12-04 00:35
woooow mooi geschreven echt waar waarom werd die verkocht? veel sterkte!
Anoniemmus
Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-04 00:37
het was een manege pony reed nooit mee ik was de enige die naar hem omkeek en die iets met hem deed. hij reed maximaal 2 keer in de week en meestal geen een keer. xxx
cooper
Geplaatst: 12-12-04 00:40
wat erg voor je ik weet hoe jij je voelt ik heb het ook gehad, niemand wilde op haar rijden,alleen ik iedereen had bang van der,ze schopte naar iedereen en niet naar mij (en nee ik ben geen penny >;) het was werkelijk zo) en daarom werd die ook verkocht,heb er veel vedriet om gehad heel erg veel pijn,maar probeer het niet te erg laten worden hij/zij zal wss wel goed komen te staan sterkte (k) wil je ooit pb'n ofzo ik sta ervoor open hoor
Vinaba
Geplaatst: 12-12-04 12:27
wat zielig voor jou en voor cooper ik vind ook een manege pony leuk die bijna iedereen stom vind maar het is een goede pony dus word hij gelukkig nog niet zo gauw verkocht