het is alweer een poos geleden dat ik gedichten maakte. Het zal dan ook wel niet zo mooi zijn maar als ik eenmaal de smaak weer te pakken heb worden ze misschien wel beter. hier mijn eerste gedicht na een paar maanden ik hoor graag jullie mening:
Nu sta je nog in je stalletje Maar voor hoelang gaat dat nog duren Ik ben gewaarschuwd dat jij Elk moment kan verdwijnen Weg bent uit mijn leven En dat ik je nooit meer zal zien Nooit meer in mijn armen kan nemen Nooit meer kan vertellen hoeveel ik van je hou En niemand zal me begrijpen Niemand die naar me luistert Jij bent de enige die me begrijpt En die alles voor me over heeft Jij bent alles voor me En heel mijn leven word verpest En dat alleen omdat jij me moet verlaten Niemand die naar je omkijkt Niemand die je ooit heeft zien staan Maar ik bleef van je houden Totdat je nu moet gaan Ik zal je nooit vergeten Ik zal altijd van je blijven houden Hoelang je ook wegblijft Ik blijf je zoeken waar je ook bent Ik blijf je zoeken tot ik je vind En tot die tijd heb ik geen rust
cooper
Geplaatst: 12-12-04 00:36
wooow weer zo mooi! je hield echt van deze pony denk ik