ik vind de tekst ook niet echt mooimaar de onderste past het best bij het plaatje en ik vind die sterretjes nogal storen
Ook ik vind de tekst iets minder, maar goed dat is iets waar je zelf voor kiest. De tweede vind ik mooier, heeft wel iets mysterieus!
De tekst heb je niet zelf bedacht he Was al een bestaand plaatje...Vind hem daarom dus een beetje simpeltjes.Knippen, plakken, even wat filters er overheen en klaaarr...Vind de sterretjes wel een leuk detail.
ik vind de onderste mooier dan de bovenste,vind de tekst ook niet echt leuk maar verder is die wel mooi
nee idd de tekst is ook niet echt mijn smaak, het stoort een beetjeje kan beter dat vierkantje helemaal weghalen, verder issie leuk!:D
Tinkelbel schreef:De tekst heb je niet zelf bedacht he Was al een bestaand plaatje...Vind hem daarom dus een beetje simpeltjes.Knippen, plakken, even wat filters er overheen en klaaarr...Vind de sterretjes wel een leuk detail.Ben het met Tinkelbel eens
Dat is het enige wat ik uit kan brengen van die ontzettend stomme en rare tekst...Voor de rest een beetje simpeltjes...