[ART] My Little Pony Custom: les 1?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

NotNice

[ART] My Little Pony Custom: les 1?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-04 11:29

Afbeelding
Mijn vriendin gaat mlp-tjes customizen, om wat leuks te doen te hebben tijdens de lange winteravonden (op tv is toch niks...)

Dit is haar aller-aller-aller eerste poging , die ik graag met jullie deel. Het hoofd zit nog niet vast, vandaar dat de naad nog zo dik is, het hoofdje balanceert even voor de foto los op het lijf. Ook de manen zijn nog niet teruggezet, ik geloof dat ze het laatste plukje er nog af gaat halen en dan vervangt.

Graag een klein hartje onder de riem voor haar?? Dit is haar eerste oefen-projectje...

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-04 11:42

Ik vind hem toch wel een beetje goed gelukt, ik zou zoiets nooit kunnen, mijn complimenten zijn hier dus wel op d'r plaats voor haar, vind het er leuk uit zien, spannend ofzo op 1 of andere manier.. Plaats je ook foto(s) als de pony af is? Ben benieuwd... Knipoog

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-04 13:11

Ik vind hem erg goed gelukt, zeker voor een eerste!

Qua kleuren zou het niet mijn keuze zijn, maar dat is denk ik heel persoonlijk. Lachen

Wat voor verf is eigenlijk gebruikt? Het dekt niet helemaal, of lijkt dat zo?
Heel fijn is van die kleine potjes verf waar mee je ook model vliegtuigjes kunt schilderen, die gebruik ik zelf ook.
Iceprincess gebruikt altijd Warhammer verf, en daar is ze geloof ik ook erg tevreden over.

En een naam? Haha!

Leuk gedaan hoor

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-04 13:18

Leuk gedaan, vooral voor een eerste keer! Zelf zou ik eerder vanuit een bepaald thema werken en daar de kleuren op afstemmen zodat je wat meer een eenheid krijgt, maar voor een eerste keer is dit een heel mooi resultaat! Lachen

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-04 14:00

ziet er geweldig uit Liane... toppie... Haha!

vigel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-04 14:26

Hoi
Bedankt voor jullie leuke en aardige reacties ( en blijf vooral veel tips geven die heb ik namelijk nog hard nodig )

En ik denk dat ik haar probeersel 1 gaat noemen

Wat voor verf ik gebruik weet ik niet precies het is verf wat ik ooit eens heb gekocht voor een andere hobby in de hobby winkel en ik weet dat ik het ook voor buiten kan gebruiken.
Dat het net lijkt of dat het niet helemaal heeft gedekt dat klopt, ik heb namelijk geprobeerd om te kijken of ik verschillende lagen gekleurd verf over elkaar heen kon verven, vandaar ook die wanstaltige kleuren combi (ik heb namelijk op dit moment alleen maar rood, paars en geel)

En blijf vooral tips geven, want ik ben nu met een serieus project begonnen en die moet echt mega mooi worden

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-04 14:37

Gebruik je wel nieuwe pony's of echt pony's die er origineel niet meer uit zien en ook niet meer op te lappen zijn? Tong uitsteken Zou anders zonde zijn Lachen

Ik weet zo even niet hoe de verf heet die ik heb. Alleen zwart en wit, voor de ogen en wat andere dingetjes, in glans.
Voor modelvliegtuigjes, ik zal thuis eventjes kijken hoe het heet. (Voorbeeldje staat in mijn profiel, de andere moet ik nog even opzoeken en/of een fatsoenlijke foto van maken want die heb ik nog niet Haha!)

Voor de andere kleuren gebruik ik gewoon acryl. Niet echt makkelijk, maar als het fout gaat bij het symbool kan het er zo weer af. En dat is wel makkelijk. Daarna gewoon wat vernis er overheen als het nodig is.

Heb je een concept voor je nieuwe pony? Lachen Ben erg benieuwd.

vigel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-04 15:04

Ik gebruik oude pony’s ik heb er nu 4 3 babies en 1 grote ) gekregen van Smithsgirl ( Ik heb NotNice eerst wel even op internet laten kijken of er geen zeldzame tussen zaten )
Ik ga nu een pony maken voor Smithsgirl ( als dank voor haar MLP’s) Ik ga een Banjer maken ( haar Paardje ) voor haar

Ik heb nu alleen nog maar foto’s van een vreselijk verminkte MLP maar zodra ik wat verder ben zet ik hier gelijk wat foto’s neer

Goede tip trouwens om van die glimmende modelbouw verf te gebruiken voor de ogen

joyce_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-04 17:04

whahah ik vind al die pony's dr wel heel leuk uit zien als jullie ze veranderen ook deze!!

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-04 19:07

Ik heb even gekeken, ik heb verf van 'Humbrol'.
Dat was geloof ik niet zo heel erg duur en je hebt het in glans en mat in allerlei kleuren. Hele fijne verf. Zeker voor de oogjes ja Lachen

Kyno

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 16:15

Ik vind hem heel erg leuk! Lachen

Vinaba

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 16:24

ik vind hem echt schattig Lachen