Heb ik net vertaald van Engels naar Nederlands... Ik vind het een gruwelijk mooie tekst, weet alleen niet welk nummer 't is
Mijn hele leven heb ik in kleur gedroomd Ik heb ontdekt dat iedere regenboog ergens voor aan de hemel staat Iedereen zei dat ik niet zou blijven duren Ze zeiden dat ik een voorwerp uit het verleden was.
Ze hebben geprobeerd me onderuit te halen Ik heb mijn trots opzij moeten zetten Niemand wist wat ik wist Ik zou het overleven.
Voor elke traan die ik gelaten heb Iedere wens gaat voorbij Iedere droom bleef van mij Voor alle kilometers die ik gelopen heb Iedere wedstrijd die ik verloor Iedere dag waarin ik tijd te kort kwam als ieder liedje wat ik zong Iedereen die ik gekend heb Iedere avond die ik alleen heb doorgebracht Als iedere horizon Ik blijf proberen zoals de zon zal ik steeds op blijven komen
Voor ieder woord wat is gezegd is er een andere regel niet nageleefd De deur die open was Laat de negatieve woorden die ze zeggen niet tot je doordringen De waarheid van dit alles is ik blijf geloven
Voor elke traan die ik gelaten heb Iedere wens gaat voorbij Iedere droom bleef van mij Voor alle kilometers die ik gelopen heb Iedere wedstrijd die ik verloor Iedere dag waarin ik tijd te kort kwam als ieder liedje wat ik zong Iedereen die ik gekend heb Iedere avond die ik alleen heb doorgebracht Als iedere horizon Ik blijf proberen zoals de zon zal ik steeds op blijven komen
joyce_123
Geplaatst: 01-12-04 16:49
woooh!!... idd mooi!!:j
iefke
Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-04 17:36
Het is trouwens naar aanleiding van dit topic... ik zal er de Engelse versie ook even bijzetten
All my life I dreamed in colours Every rainbow had a meaning I discovered Everyone said I wouldn’t last They all said I was a thing of the past
They tried to bring me down Had to swallow my pride Nobody knew what I knew I would survive
For every tear I cried Every wish goes by Every dream I kept inside For every mile I walked Every race I’ve lost Every day that I ran out of time Like every song I’ve sung Everyone I’ve known Every night I spent alone Like every horizon I keep on trying Like the sun I’ll be risin’
For every word that has been spoken there’s another rule that has been broken The door that was open Don’t let it get in your head negative words they spread The truth of it is I still believe
For every tear I cried Every wish goes by Every dream I kept inside For every mile I walked Every race I’ve lost Every day that I ran out of time Like every song I’ve sung Everyone I’ve known Every night I spent alone Like every horizon I keep on trying Like the sun I’ll be risin’
Oh risin’
I’m gonna keep on (risin’) I’m gonna keep on risin’(risin’) Oooh risin’
Oooooohh
Oh risin’
Nog een vertaling: She wants me out of the action She’s coming hard But this ain’t the end of the battle It’s just the start
I will not fold under fire I’m holding my spot She waits back on the bottom
I’ll be on top
I’ve only just begun to fight You ain’t seen nothing yet I’ve just begun to fight To prove I’m the love of your life I’m gonna kiss every doubt from your lips baby I’ve only begun to fight
It’s more than just knowing you want it It’s knowing how bad To keep it you got to be on it With all that you have She thinks that she’ll be the victress She should think twice Cause I’m in this game to the finish And I won’t play nice
I’ve only just begun to fight You ain’t seen nothing yet I’ve just begun to fight To prove I’m the love of your life I’m gonna kiss every doubt from your lips baby I’ve only begun to fight
You’ll find every woman you need right here I won’t let you forget what you got Just getting hot!
Don’t count me out I’ve only begun to fight Don’t count me out I’ve only begun to fight
Ze wil me stil leggen zonder genade Maar dit is niet het einde van het gevecht Het is pas het begin
Ik buk niet voor vuur Ik blijf op mijn plaats Daaronder wacht ze
Ik zal de overwinning halen
Ik ben pas begonnen met vechten Je hebt nog niets gezien Ik ben begonnen met vechten Om te bewijzen dat ik de liefde van je leven ben Ik kus alle twijfels van je lippen schat Ik ben begonnen met vechten
Het is meer dan weten dat je het wilt Het is weten hoe ontzettend graag Om het te houden moet je er bovenop gaan met alles wat je hebt Ze denkt dat ze de winnaar is Dat moet ze twee keer denken Ik speel om het eind te halen en ik zal niet vriendelijk spelen
Ik ben pas begonnen met vechten Je hebt nog niets gezien Ik ben begonnen met vechten Om te bewijzen dat ik de liefde van je leven ben Ik kus alle twijfels van je lippen schat Ik ben begonnen met vechten
Je kunt hier iedere vrouw vinden die je wilt maar ik laat je niet vergeten wat je hebt. Ik ben net lekker op weg.
Sluit me niet buiten ik ben pas begonnen met vechten Sluit me niet buiten Ik ben pas begonnen met vechten
bakkabouter
Geplaatst: 01-12-04 22:58
hoe heet het liedje eigenlijk en van wie is het?
iefke
Geplaatst door de TopicStarter: 02-12-04 01:58
Dat is ook mijn vraag :j
okketie
Geplaatst: 02-12-04 15:14
het eersteheet risin' van Natalia... allé zo ken ik het toch alleszins dat tweede is ook van Natalia, denk dat het I've just begon to fight heet is de titel song van team spirit 2 Natalia is een overblijfsel van Idool van vorig jaar hier...
xxx
iefke
Geplaatst door de TopicStarter: 03-12-04 00:55
owkee... dank je wel En kan ze 't liedje ook nog mooi brengen? Ik ben er wel benieuwd naar eigenlijk