Het gras was nog wit van het dauw wat erop lag, Saskia gaf de grote vosruin de hulpen om in galop te gaan. De 1e hindernis was een witte steil sprong waar de vos zonder problemen over heen vloog, de rest van het pakoer legde het dier ook zonder problemen af.
De 18 jarige Saskia werkt 6 dagen in de week bij een springstal, ze woont er ook in een klein appartementje achter de stallen. Ze had heeft daar prima voor elkaar, en heeft alles wat ze nodig heeft. Saskia zocht een baan in de paarden, en kwam na lang zoeken op stal ‘De regge’ terecht.
Haar dagen zijn lang en zwaar, maar wel erg leuk. Ze traint de jonge paarden en de wedstrijdpaarden, en in de zomer mag ze een paar jonge paarden die ze zelf getraind heeft uitbrengen op wedstrijden.
De vos had zich bewezen door het oefenpakoer op een hoogte van 1,25 helemaal foutloos te springen. ‘Hij is klaar voor het grote werk’. Zei Piet de baas van Saskia. ‘Ik heb hem ingeschreven voor Indoor Maastricht, dat is over 3 weken als je hem daarvoor klaar wilt rijden Saskia dan zal Danny er niet zoveel werk meer aan hebben’. Saskia mocht Danny niet zo graag, hij was 2 jaar ouder dan haar en hij reed al ‘haar’ paarden op de wedstrijden. Dat vond Saskia niet zo erg, Danny is een ontzettend goede ruiter, alleen was die maar niet zo arrogant.
Danny woont ook op het bedrijf, in hetzelfde gebouw als Saskia. Het is een hele mooie jongen om te zien, met zijn zwarte haar en felblauwe ogen.
Saskia is simpele meid, met een goed figuur en lang blond haar wat ze altijd in een paardenstaart bind.
In de stalgang zadelde Saskia de vos af, ze zou ze met de jonge 3 jarige hengst beginnen. Ze was zo in gedachten verzonken met het afzadelen dat ze Danny niet hoorde aankomen. ‘Hoe deed die vos het’.Vroeg hij. Saskia schrok op en liet daarbij het zadel vallen. ‘Pas daar eens mee op!!Die dingen kosten een paar centen hoor’ ‘Sorry, kon ik toch niet helpen, je liet me schrikken’.Maar de vos sprong super, Piet heeft hem ingeschreven voor Maastricht en hij wil dat jij hem daar rijd. ‘Dat is prima, heb je nog hulp nodig bij die 3 jarige? Piet zei dat ik je moest helpen’ ‘Ja, hij is nog wat schichtig dus als je hem even wilt vasthouden als ik er op stap?’
De kleine zandbak was best blubberig, en het jonge hengstje was behoorlijk fris. ‘Ik longeer hem eerst even een paar rondjes, daarna stap ik er wel op’ Saskia stuurde het dier van zich af. Na een paar rondjes op beide kanten vroeg ze Danny hem vast te houden. ‘Pas je wel op, het is wat glad achterin’ Zei Danny met een bezorgde blik op zijn gezicht. Saskia was verbaasd dat hij zich om haar bekommerde.
De 1e 3 rondjes goed alles goed, bij het 3e rondje draafde Saskia aan, en de hengst begon opeens te bokken. Saskia heeft er nooit geen moeite mee te blijven zitten, maar nu gleed de hengst weg met zijn achterbenen waardoor het zijn evenwicht verloor en op zijn zij viel. En toen was alles zwart.
Chade
Geplaatst: 23-11-04 18:50
Verder, verder, verder, VERDER !! Spannendddddddddddddd
Yellowfish
Geplaatst: 23-11-04 19:00
Verder ! Wanneer komt het vervolg???
CK88
Geplaatst door de TopicStarter: 23-11-04 21:42
ben bezig met het vervolg Zijn jullie er op tegen dat er een beetje seks in voor komt? Want anders haal ik dat stuk er wel uit..
wizzy
Geplaatst: 23-11-04 22:30
doe je wel heel super snel verder?
findi
Geplaatst: 23-11-04 23:08
en nu enu? ik zit op het topje van mijn stoel
bowena_84
Geplaatst: 23-11-04 23:16
waaaah spannend meer echt wel door gaan
Concorde
Geplaatst: 23-11-04 23:19
PENNNNNYYYY!
Waarom herken ik wat dingetjes? Ik blijf het iig wel volgen
CK88
Geplaatst door de TopicStarter: 23-11-04 23:45
Concorde schreef:
PENNNNNYYYY!
Waarom herken ik wat dingetjes? Ik blijf het iig wel volgen
wat nou Penny is een heel volwassen verhaal hoor!!!!
CK88
Geplaatst door de TopicStarter: 23-11-04 23:46
Saskia werd wakker in een bed, in haar eigen gelukkig.Ze vroeg zich af hoe ze hier gekomen was. Ze herinnerde de bokken van de jonge hengst, en ook dat ze onderuit vloog. Toen kwam Danny de kamer binnen. ‘Gelukkig, je bent wakker hoe voel je je’. ‘Ik heb alleen een zeer hoofd, wat gebeurde er nou?’
‘Nou de hengst bokte, en gleed uit. Je kwam onder hem terecht, je mag van geluk speken dat er een laag modder in de bak lag anders had je je benen wel kunnen breken. Het hengstje stond meteen weer op, maar jij bleef liggen. Ik belde de ambulance maar die hadden geen voertuigen beschikbaar, dus vertelde die vrouw aan de telefoon wat ik allemaal moest doen.
Je hebt me wel laten schrikken.Ik ga even wat drinken voor je halen’
Toen Danny wegliep begreep Saskia dat hij haar helemaal hierheen gedragen had, ‘ojee’ dacht ze ‘Heeft hij me ook schone kleren aan gedaan?’ Ze zag haar rijkleding onder de blubber op de grond liggen. Toen Danny terug kwam zag hij haar blik. ‘Je hoeft je niet te schamen hoor, ik kon je natuurlijk niet in bed stoppen met die natte vieze kleding, sorry.’ ‘Én ik dacht altijd maar dat je me weg wou hebben van stal, en dat je me totaal niet aardig vond, en nu help je me, dat vind ik echt ontzettend aardig van je’.Saskia was moe en haar ogen vielen dicht. ‘Ik heb nooit een hekel aan je gehad, integendeel ik vind je juist een hele leuke meid, maar ik wist niet goed hoe ik dat duidelijk moest maken, maar ga maar lekker slapen Piet komt zo ook terug en hij komt wel even bij je kijken, ik zal zeggen dat ie je niet moet wekken.’ Danny gaf Saskia een kus op haar voorhoofd en verliet de slaapkamer. Saskia wist niet wat ze moest denken, Danny heeft zojuist verteld dat hij haar wel ziet zitten. Tenslotte viel Saskia in slaap.
De volgende dag voelde Saskia zich al stukken beter, en ze wou meteen weer aan het werk. Toen ze de stal in kwam zag ze Piet met een paard bezig. ‘Meisje moet jij niet in bed liggen?Ik hoorde dat je een nare val hebt gemaakt, ik wil niet dat je hard werkt vandaag hoor, doe het maar een dagje rustig aan’. ‘Ik voel me al weer stukken beter Piet, ma als jij er op staat dan zal ik alleen dat hengstje van gister even doen en de vosruin’.
Saskia zag er een beetje tegenop Danny weer tegen te komen, als ze dacht aan gister kreeg ze het weer warm. Hij was zo lief en gevoelig toen, ze weet niet wat ze nu tegen hem moest zeggen. Ze haalde de grote vos uit de stal en zadelde hem op, Danny kwam net met een paard het stalpad ingelopen. ‘Goedemorgen, voel je je al wat beter’? ‘Ja, nog bedankt dat je me gister verzorgd hebt na mijn val’. ‘Dat is geen probleem, je had vast hetzelfde gedaan voor mij’.
Saskia was een beetje teleurgesteld toen ze de vos meenam na de binnenbaan, ze had verwacht dat Danny wat meer liet blijken dat hij haar leuk vond, maar hij deed even kil als altijd.
Concorde
Geplaatst: 23-11-04 23:58
Oewww, we gaan op de romantische toer!
Leuk!
Yellowfish
Geplaatst: 24-11-04 17:44
Oeeww spannend ! Ben benieuwd naar het vervolg !!!
bowena_84
Geplaatst: 24-11-04 19:51
wiej meer
wizzy
Geplaatst: 24-11-04 20:32
nog nog nog meer
Chocopasta
Geplaatst: 24-11-04 20:37
Meeeeeeer!!
Leuk verhaal hoor
_Madelon
Geplaatst: 24-11-04 22:53
ow nee,, niet nog 1,, crea-bea wordt nog is een verslaving,, *als ut dat nog niet was *
maar waarneer krijgen we meer
Ayasha
Blogger
Geplaatst: 24-11-04 23:30
zucht. hier nog een verslaafde vind t een leuk verhaal dus meeeeerr!!!
CK88
Geplaatst door de TopicStarter: 25-11-04 20:56
De vos deed zijn oefeningen keurig, ze reed hem alleen een beetje dressuurmatig om hem lekker los te houden. Bij het changeren bokte hij alleen een paar keer op de linkerhand, maar dat zou wel wat stijfheid zijn dacht Saskia. Danny kwam de baan ook in met een paard, hij vroeg alleen hoe het rijden ging, verder zei hij niks.
Nadat ze het paard had afgezadeld en op stal had gezet kwam Danny na haar toe. ‘Ik zal anders dat hengstje wel even doen, Piet had liever niet dat je er op ging na gisteren’. ‘Waarom dat dan niet?’Zei Saskia beledigd. ‘Morgen mag je hem wel weer doen, dan ben je weer helemaal uitgerust na je val oke?Ga nou ma gewoon rusten’.En hij liep weg.
Saskia was ontzettend boos en teleurgesteld, niet zozeer omdat ze het paardje niet mocht doen maar omdat Danny weer zo afstandelijk en kil deed.
Saskia zat alleen in haar huiskamertje televisie te kijken, ze hadden net de paarden gevoerd en gegeten. Danny had haar geen 1 keer aangekeken. Ach, wat verwachtte ze ook, wat moet zo’n leuke jongen nou met zo’n simpele meid als mij, dacht Saskia. Hij heeft natuurlijk horden vrouwen achter hem aanlopen. Ze hoorde geklop op de deur, het was Danny. ‘Goede avond, zin om een filmpje te pakken?’Danny had een DVD in zijn hand. ‘Ja leuk’!Zei Saskia verrast.
Danny praatte aan 1 stuk door toen hij de DVD er op zette.Maar hij zei niks over gisteren, of waarom hij vandaag weer zo afstandelijk deed. ‘Het is je misschien een beetje opgevallen dat ik op stal best stil ben’.Zei Danny op een serieuze toon. Nu komt het, dacht Saskia. ‘Ik vind het moeilijk mijn gevoelens te confronteren, zoals nu ben ik ook best verlegen, en vind het ook moeilijk je dit te zeggen.’ ‘Ik vind je echt een leuke meid Saskia, maar ik dacht altijd dat jij niks in mij zag’. Danny streelde Saskia’s wang en kuste haar lang, Saskia gloeide over haar hele lichaam.Ze was verliefd.
De film ging over een jong stel waarbij iedereen met iedereen vreemdging, het was heel lachwekkend. Saskia zat op haar bed naast Danny, het begon steeds kouder te worden in haar kamer. ‘Zullen we gewoon onder de dekens gaan liggen?’Vroeg Danny ‘.Dat is denk ik een stuk warmer en kijkt ook een stuk fijner.’ Toen Saskia het warme en gespierde lichaam van Danny tegen zich aanvoelde kreeg ze het meteen weer warm. Danny probeerde niks, en hield zijn handen netjes thuis.Hij lag wel heel lief tegen Saskia aan, en toen er een droevig stuk in de film kwam hield hij haar om haar middel vast als een soort van troost. ‘Hij is eigelijk ook zo’n gevoelige jongen’. Dacht Saskia.
Toen de film afgelopen was drukte Danny de tv uit. ‘Vond je het vanavond wel gezellig?’ ‘Ja ik vond het een goede film, wil wel vaker tegen je aanliggen, ehhh ik bedoel filmkijken’. Saskia bloosde. Ze draaide zich om en kuste Danny, Danny ging met zijn handen onder het truitje van Saskia en streelde haar borsten. Toen Danny zijn handen tussen haar benen liet glijden werd Saskia bang, en verstijfde. Danny voelde dat meteen, en haalde zijn handen weg.’Ben je bang voor me?’Vroeg hij bezorgt. ‘Nee, maar ik ben nog nooit verder met een jongen geweest’.Antwoordde Saskia zonder hem aan te kijken. ‘Je hoeft nergens bang voor te zijn, ik doe niks wat jij niet wilt.’ Hij gaf haar nog een kus, en hij stond op. ‘We moeten er morgen weer vroeg uit, ik vond het erg gezellig vanavond’. ‘Ja, ik ook, zullen we nog een keertje samen film kijken?’ ‘Lijkt me erg leuk!’Ga maar slapen, ik zie je morgen weer’. Hij gaf haar nog een afscheidskus en verliet de kamer.
Faux
Geplaatst: 25-11-04 21:02
nog meer nog meer
Yellowfish
Geplaatst: 25-11-04 21:18
meer meer meer meer meer
Concorde
Geplaatst: 25-11-04 22:30
Lol! Strax moet er een NC17 rating op
Annash
Blogger
Geplaatst: 25-11-04 22:36
Nimmedor schreef:
ben bezig met het vervolg Zijn jullie er op tegen dat er een beetje seks in voor komt? Want anders haal ik dat stuk er wel uit..
Plaatsen!
Ik schrijf zelf ook veel (speur maar rond op CB, dan merk je het vanzelf ) en ik zit soms echt te dubben hoe ik zulke dingen het beste kan opschrijven, maar ook rekening hou met bokt
Enuhm.. ik denk dat ik nu voor het eerst kan zeggen bij iemand anders dat ik ook meer wil. Je schrijft lekker
Heb nog wel een aantal tips voor je, maar ik ben nu erg druk dus dat komt nog wel.
En als je geen tips wil, dan moet je het maar even zeggen
bowena_84
Geplaatst: 25-11-04 22:50
we want more!!! we want more!!! we want more!!!
:D:D
Ayasha
Blogger
Geplaatst: 05-12-04 20:56
schrijf je hieraan nog verder? ben nl heel erg benieuwt naar t vervolg