hier issie:
foto:

scan:

graakte er niet helemaal op want hij is op A3

wat vinden jullie?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ellende schreef:Wow... super zeg Marjoke, vooral de kleuren maken het echt een hele affe tekening/schilderij.
Je centaur vind ik erg goed gelukt, maar voor een volgende keer:
Het paardenlijf zie je 3/4 van voren, het mensendeel helemaal van voren, terwijl je in het middel van de centaur geen 'buiging' ziet. Je zou dan of daar een draai moeten tekenen, of allebei van dezelfde hoek uit tekenen.
Het mensendeel van de centaur vind ik zelf net iets te groot voor je paardendeel. Ik moet toegeven dat ik zelf meestal erg massieve centaurs teken, en daarom een beetje bevooroordeelt ben, maar als een man zúlke spierbundels heeft, zou ik hem ook een iets grover paardenlijf geven.
Het wapen wat ie vasthoud vind ik erg mooi gemaakt, maar de manier waarop ie het nu vasthoud klopt dan niet helemaal. Het ziet eruit alsof het een erg zware bijl is, en als je die zo aan het uiteinde vasthoud wordt ie erg zwaar. Dan zou je of de spieren in z'n armen in werking moeten tekenen, of hem de staf dichter bij de bijl moeten laten vasthouden zodat de tekening meer in evenwicht is.
Ik lees in je profiel dat je 13 ben... wow... dat dee ik je echt niet na toen
[Edit: Ik vind het wel jammer dat je hem niet zelf verzonnen hebt, maar nagetekend, en dat je dat er in je eerste bericht niet bijgeschreven hebt)
[/quote]