[TEK + BLADWIJZER] Brandon Boyd [zanger Incubus]

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kyno

[TEK + BLADWIJZER] Brandon Boyd [zanger Incubus]

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-04 15:20

Vorige topic kan gesloten worden. Heb de tekening veranderd met jullie tips, en heb er ook nog een bladwijzer bijgemaakt. [voor Nederlands moeten we weer veel lezen, dus vandaar Haha! ]

De gewone tekening is met wasco ingekleurd. Weet eigenlijk niet waarom, had ik gewoon zin in. [Het spijt me weer van de slechte kwaliteit van mijn camera, maar nu hebben jullie tenminste weer een idee van het geheel Knipoog ] Tips zijn nog steeds meer dan welkom, mits onderbouwend. Lachen

Het geheel: [tattoo's kloppen niet! weet ik Lachen ]

Afbeelding
zoals je ziet ben ik nog steeds geen schaduw-expert

Het hoofd:

Afbeelding

De bladwijzer heb ik even snel gemaakt met wat acrylverf. Hij hoefde dus niet heel erg mooi te zijn. Lachen Het ging meer om de functie. Maar ik hoop dat jullie toch kunnen zien om wie het gaat. Tong uitsteken De kleuren van het t-shirt kloppen niet, dat weet ik. Haha!

Afbeelding

Dat was 'm weer Haha! Ik hoop dat jullie verbetering zien! De bovenste tekening was dus mijn eerste mens en de bladwijzer mijn 2e mens. Ik hoop dat jullie daar een beetje rekening mee willen houden en me niet direct heel erg afmaken Tong uitsteken Clown

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 15:23

vind die bladwijzer wel cool
die eerste, vind ik zn arm zeg maar te bruin in verhouding met zn lichaam Tong uitsteken verder wel tof Haha!

Kyno

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-04 15:27

Haha m00nlight Haha! Daar heb je helemaal gelijk in Tong uitsteken Ik had gehoopt dat het niet op zou vallen Bloos Tong uitsteken Ik kleurde hem namelijk 's avonds in, in het donker, en toen pakte ik per ongeluk de verkeerde kleur. Scheve mond Roze in plaats van een huidskleur Bloos!

Dreadlokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 16:02

Vordering zeg!
Erg goed dat je meer schaduuw bent gaan gebruiken! Ik vind vooral de bladwijzer goed gelukt Lachen
Nog wat tips Knipoog
• Bij de tekening heb je de schaduw op de 'rug' van de neus (weet nogsteeds niet of het zo heet Tong uitsteken ) gemaakt. Als je goed kijkt, zie je dat de schaduw op de zijkant zit; de neus steekt namelijk ver naarvoren, waardoor het licht er juist opvalt.
Ik heb hier een willekeurig plaatje van Google genomen. Hier kun je goed zien waar de lichte en donkere stukken zitten.
Afbeelding
Natuurlijk is dit een vrouw Knipoog
Hoop dat je er wat aan hebt! Probeer misschien ook een keer gewoon een tekening te maken van zwart wit; lijkt mij een stuk makkelijker en kan je goed oefenen met schaduw etc. Lachen
Groetjes
Myra
Laatst bijgewerkt door Dreadlokje op 05-11-04 16:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Kyno

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-04 16:06

Dankjewel Haha!

Ben heel blij met je tips

Glitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 16:22

OOOHH die bladwijzer is mooi geworden zeg!! Lovers

Ik vind die eerste tekening zo ook veeeeel mooier!!

Super Lachen

Kyno

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-04 16:24

Tnx tink Lovers

Kyno

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-04 12:54

Andere topic kan op slot hoor!

Kyno

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-04 10:59

Waarom reageerd niemand meer hier, en allemaal nog wel in dat oude topic? Verward

OUDE TOPIC KAN DICHT!

Glitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 15:48

Hmm, moddies zijn nogal traag van begrip geloof ik Knipoog

Kikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 16:34

Die bladwijzer is leuk ! Het is alleen net alsof 'ie tieten heeft Clown

Kyno

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-04 18:26

Tieten? Nee dat heten tepels, zowel bij vrouwen als mannen aanwezig Knipoog Tong uitsteken

Zusje: Ja inderdaad Scheve mond Heb zelfs al ge-temt!