[Vraag] Hulp nodig met Powerpoint

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tamara

[Vraag] Hulp nodig met Powerpoint

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-04 12:25

Ik moet voor school een powerpointpresentatie maken, nou heb ik daar wel enige ervaring mee en ben ik zelf ook al veel dingen aan het uitzoeken, maar er is nog 1 ding waar ik niet uitkom. Ik heb nl. wel eens van die mooie achtergronden gezien, met bewegende vlakken enzo, bv. dat er een soort sterretje van de ene kant van de pagina naar de andere kant schoot en dat bij elke dia. Maar nou heb ik al een tijdje zitten vogelen, maar ik kan dat echt nergens vinden in PPT. Kan iemand me een btje uitleggen waar dat zit? Thnx vast! Lachen

YellowKitten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 16:24

ik denk dat je dan gewoon een plaatje moet vinden van een sterretje dat beweegt en die op iedere pagina plaatsen. Knipoog
Sorry als dit niet is wat je bedoeld, maar ik snap je ook niet helemaal. Knipoog

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-04 17:52

YellowKitten schreef:
ik denk dat je dan gewoon een plaatje moet vinden van een sterretje dat beweegt en die op iedere pagina plaatsen. Knipoog
Sorry als dit niet is wat je bedoeld, maar ik snap je ook niet helemaal. Knipoog

Vind het ook btje lastig om uit te leggen, magoed, zal het proberen:

Je hebt bv. een achtergrond met een horizontale balk en een verticale. Die verticale staat links, een stukje uit de kantlijn, en die horizontale is aan de bovenkant, verbonden met die verticale. En bij iedere nieuwe dia schiet daar een lichtje doorheen, van onder en dan bij de splitsing naar rechts de horizontale op. En volgens mij zijn er zo nog wel meer van die bewegende achtergronden, en ik dacht toch echt dat die in PPT zouden moeten zitten maar kan ze nergens vinden...

YellowKitten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 17:56

Owja. Nu snap ik het meer... Maar ik PPT zitten volgens mij geen bewegende achtergronden... Waar had je dat gezien dan? Maybe mag je dat ontwerp wel gebruiken, of kun je vragen waar ze dat vandaan hadden. Lachen

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-04 17:58

YellowKitten schreef:
Owja. Nu snap ik het meer... Maar ik PPT zitten volgens mij geen bewegende achtergronden... Waar had je dat gezien dan? Maybe mag je dat ontwerp wel gebruiken, of kun je vragen waar ze dat vandaan hadden. Lachen

Hmmm, vaag... Tsja, wat ik me herinner, dat is alweer een flinke tijd geleden eigenlijk, was nog op de middelbare in de 4e ofzo! Dus vragen waar ze dat vandaan hadden wordt denk btje lastig... Magoed, maybe kan ik wel via internet wat vinden ofzo, en anders zo maar! Lachen

Thnx voor je uitleg iig!