Leuk als je zus jou psp gebruikt maar het ondertussen even sloopt krijg er niets meer voor elkaar.
- Die balk waarmee je altijd de grootte van zo'n cirkel in kan stellen (bijv. als je de achterkant doorzichtig wil maken krijg je zo'n grote cirkel waarbij je in de "bars" aan de bovenkant van psp de grootte in kan stellen, die is nu weg) Hoe krijg ik die terug
- als ik tekst wil op mijn fotos en ik typ gewoon bijv. "copyright Ilkkah" dan komt het geowon niet op de foto te staan, het staat er gewoon niet, Hoe komt dat?
Hoop dat jullie kunnen helpen, is nl. irritant dat als ik het zelf een keer wil gebruiken en dan doet psp het niet...
bedankt alvast
YellowKitten
Geplaatst: 17-10-04 11:52
Die tekst, die zou misschien achter een andere laag kunnen staan, zodat je die niet ziet? :S
Meisje201
Geplaatst door de TopicStarter: 17-10-04 15:20
YellowKitten schreef:
Die tekst, die zou misschien achter een andere laag kunnen staan, zodat je die niet ziet? :S
en hoe kan je dat zien?
YellowKitten
Geplaatst: 17-10-04 18:22
euhm... in die uitrekschermpjes bovenin, links.. :S vaag... geef anders ff je mail, dan stuur ik een PrntScrn.
Rinske
Geplaatst: 17-10-04 21:18
Als je bij je lagen kijkt, zie je je lagen staan. Je tekst zal onder je achtergrond laag staan. Bij "View" bovenaan in je takenbalk kun je dingen zichtbaar maken (werkbalkjes). Dit is iig bij Photoshop zo, zal dus ook wel zo zijn bij PSP. Ook bij "View" zal die balk voor de groottes van de cirkels staan. Er is niks mis met je programma, er zijn alleen wat venstertjes weggeklikt.