[fb] wat vinden jullie van.....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 19:11

Mooi hoor! Alleen dit hoort volgs mij in ut Crea Forum.

valando13

Berichten: 534
Geregistreerd: 18-10-03
Woonplaats: rotterdam, hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-04 19:16

eydis schreef:
Hoi,

Er wordt toch gevraagd om jullie mening van de foto,en niet haar kleding/make up stijl?En toch maar afkraken...ik snap dat niet.Als zei dit nou mooi vind,mag ze dit toch doen?Het is haar stijl en keuze en die moet je gewoon respecteren...zo heeft iedereen zn eigen smaak,gelukkig wel anders was de wereld een stuk saaier!


tnxxx......dat bedoel ik.....bedankt Bloos

valando13

Berichten: 534
Geregistreerd: 18-10-03
Woonplaats: rotterdam, hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-04 19:17

tnx voor de tog nog wel leuke reacties...meningen Bloos Lovers

_Frazer_

Berichten: 250
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 19:17

heey ik vind de foto echt super stoer ik wil ook nog zo'n foto hebbe van me paardje, me hondje en me zelf er bij zo in elkaar gezet. echt super gaaf.

en sorry hoor maar ik vind dat mensen zelf mogen bepalen hoe ze zich kleden hoe ze er uit zien bij ons op school lopen zat gothics en die zijn echt super gaaf en zuper stoer die dragen er ook fel maar dan ook echt fel roze bij dat vind ik echt super gaaf en ik vind als mensen er zo uit willen zien vind ik dat dat gewoon mag en wat ze hier voor al zeiden het gaat om de foto niet om hoe haar levenstijl is hoor en als zijn gewoon zo wil zijn meoten jullie niet ZEIKEN !!! Boos!

en meid ik vind de foto echt super gaaf hoor Knipoog

groetjes minouk

valando13

Berichten: 534
Geregistreerd: 18-10-03
Woonplaats: rotterdam, hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-04 19:18

_Frazer_ schreef:
heey ik vind de foto echt super stoer ik wil ook nog zo'n foto hebbe van me paardje, me hondje en me zelf er bij zo in elkaar gezet. echt super gaaf.

en sorry hoor maar ik vind dat mensen zelf mogen bepalen hoe ze zich kleden hoe ze er uit zien bij ons op school lopen zat gothics en die zijn echt super gaaf en zuper stoer die dragen er ook fel maar dan ook echt fel roze bij dat vind ik echt super gaaf en ik vind als mensen er zo uit willen zien vind ik dat dat gewoon mag en wat ze hier voor al zeiden het gaat om de foto niet om hoe haar levenstijl is hoor en als zijn gewoon zo wil zijn meoten jullie niet ZEIKEN !!! Boos!

en meid ik vind de foto echt super gaaf hoor Knipoog

groetjes minouk


tanks
*LOL* OK dan! Lovers

_Frazer_

Berichten: 250
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 19:20

Haha! ja dat is mijn mening en mijn mening kan daar niet over veranderen
ik ben zelf geen gothic maar ik heb wel geleerd dat je mensen moet accepteren hoe ze zijn Knipoog

valando13

Berichten: 534
Geregistreerd: 18-10-03
Woonplaats: rotterdam, hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-04 19:36

_Frazer_ schreef:
:D ja dat is mijn mening en mijn mening kan daar niet over veranderen
ik ben zelf geen gothic maar ik heb wel geleerd dat je mensen moet accepteren hoe ze zijn Knipoog


jah indd maar deze reactie van dat je aand8 wil trekken snap ik egt niet hoor Verward sorrie maarreee krijg aand8 genoeg van al me vriende enz....
ik ben ook niet egt een gothic...maar vind het gewoon mooi en leuk om me zo te maken enzo......
en indd....

mense accepteren zoals ze zijn...die zin in perfect

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 19:53

Verplaatst naar FF

dovish

Berichten: 2978
Geregistreerd: 25-05-01
Woonplaats: Oldekerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 19:57

Raina schreef:
nou het ziet er toch niet uit..
je bent niet geboren om jezelf onder te smeren hoor...
Een beetje make-up oke.. maar zulke lagen kan echt niet.
Ziet er toch niet uit
!!


hihi, ik denk dat ze een stuk minder 'lagen' make-up opheeft dan een boel jongedames hier. ik vind her en der een zwart lijntje zeker wel mooi, alleen die lijn onder je oog vind ik een beetje grof, hou meer van iets subtielers aan de zijkant, of uitlopend naar de zijkant, maar dat is mijn smaak:)

ik vind de foto wel mooi, vooral rechtsonder mooi bewerkt

valando13

Berichten: 534
Geregistreerd: 18-10-03
Woonplaats: rotterdam, hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-04 19:59

kijk aan jou heb ik nog eens wat Lachen Lachen Lachen

hvthooligan
Berichten: 7
Geregistreerd: 06-10-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 20:05

OK dan! kijk der kunne dus wel positieve antwoorde worden gestuurd
maar k hoop dat jullie mijn mening snappe altijd dat gezeik om iedereen af te kraken en zo dat is echt gewoon zo sneu he maar mensen ga zo door met die positieve opmerkinge *LOL* OK dan! groetjes hvthooligan en weer kussies aan dat wijfie hvj

Gerbenfroh

Berichten: 15007
Geregistreerd: 16-05-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 20:39

Ik moet nu, nu, maar dan ook NU weten waar dat geweldige truitje vandaan komt!

_Frazer_

Berichten: 250
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 20:42

valando13 schreef:
jah indd maar deze reactie van dat je aand8 wil trekken snap ik egt niet hoor Verward sorrie maarreee krijg aand8 genoeg van al me vriende enz....
ik ben ook niet egt een gothic...maar vind het gewoon mooi en leuk om me zo te maken enzo......
en indd....

mense accepteren zoals ze zijn...die zin in perfect



ik denk dan altijd maar zo mense wille dan zelf graag alle aandacht en als jij dat gewoon leuk vind, vind ik dat je dat gewoon mag doen. OK dan!

Veirl

Berichten: 19817
Geregistreerd: 08-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 20:43

heel mooie foto Lachen

leuk truitje zeg *hartje

Sanne86

Berichten: 966
Geregistreerd: 15-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 20:53

leuk zo in elkaar gezet.. ik vind die rechts onder het mooiste Lachen

Suusiej
Berichten: 2755
Geregistreerd: 14-05-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 21:05

valando13 schreef:
pff of dat van je wilt mense afsgrikken....kijken ze tog lekker niet kunnen ze zig ook niet laten afsgrikken..

maar wat jullie ervan vinden is jullie probleem als ik het zelf maar mooi vind tog Knipoog Lachen *LOL*


Je ziet er toch ook niet uit van: check mij, ik ben gezellig Lachen
Ik vind wel dat je mensen afschrikt, zoals ik al eerder in dit topic zei.
Je zegt wel: nou dan kijken ze toch lekker niet, maar dat kun je moeilijk zeggen tegen die mensen want jij valt erg op door je aparte manier van (kleden en) make-uppen, dus mensen kijken dan juist....

Je vraagt zelf om deze foto te beoordelen dus ga dan niet zeggen dat het ons probleem is als we het niet mooi vinden. Je vraagt om meningen, dus je krijgt die. En ik denk dat je zelf ook al hebt ondervonden dat veel mensen niet van dat gothic-gedoe houden, dus logisch dat ook op bokt hier veel mensen geen enthousiaste reacties gaan plaatsen.

stofvlieg

Berichten: 300
Geregistreerd: 27-01-04
Woonplaats: A'doorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 22:20

Suusiej schreef:
Veel mensen doen dat omdat er zo'n muziekstijl is en daar houden ze dan van en gaan ze zich ook zo kleden en alles als die mensen in die de muziek maken. Heel fijn dat je van die muziek houd, maar please ga jezelf niet zo kleden en make-uppen..


HAHAHAHAHAHA.. Grappig Haha!
.. Ik vind de fotos leuk en ook leuk in elkaar gezet...

stofvlieg

Berichten: 300
Geregistreerd: 27-01-04
Woonplaats: A'doorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 22:24

Gerbenfroh schreef:
Ik moet nu, nu, maar dan ook NU weten waar dat geweldige truitje vandaan komt!

O, je doet dus in elk topic zo wild en hebberig Knipoog Knipoog
haha...

Raina
Berichten: 222
Geregistreerd: 01-10-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 22:28

hvthooligan schreef:
OooIII mensen waarom proberen jullie haar af te kraken het moet toch leuk blijve voor iedereen hiero
iedereen heeft wel wat te zeiken op een ander... het is trouwens je eigen mening ik zeg toch ook nie tegen een gekleurde mede bewoner dat ik hem nie mag omdat hij gekleurd isdat slaat allemaal nergens op!!!
sorrie hoor maar het is gewoon een leuk meisie en als zij het zo wil hebbe dan doet ze dat toch lekker maja ik vin dit allemaal zo sneu he dus blijf gewoon positief en als je niks positiefs te zeggen hebt ZEG DAN NIKS! maar dat vin ik dan met vriendelijke groet hvthooligan kussies voor meisie


nou daar vraag je een beetje om als je zo een foto op bokt zet...
en ik geef gewoon mijn mening, zeg niet dat ze het niet moet doen ofzo.
Moet ze helemaal zelf weten.. ik vind het alleen zonde, kijk die mooie ogen.. super knap meisje en dan VIND IK het zonde als ze zich zo op maakt... maar dat veranderd niks aan andermans mening dus niet andermans mening af kraken .... Lachen

black_kelpie

Berichten: 7831
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 00:58

zooo gaan we weer...

je bent wie je bent.
de een vind goth niet leuk, en een ander, zoals ik, kan de arrogante look van veel 'trendy' mensen niet uitstaan.
big deal.
misschien stoot het mensen af, maar dat ligt ook aan je persoonlijkheid en die kan je niet van een foto afzien
het ging hier om de foto

leuke fotobewerking vind ik het
je hebt mooie ogen! Cool

meis_lief

Berichten: 496
Geregistreerd: 15-02-04
Woonplaats: Haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 01:14

meis_lief is het helemaal eens met Immanitas

foto's bewerkt ik photoshop? Ziet er goed uit in elk geval!!

valando13

Berichten: 534
Geregistreerd: 18-10-03
Woonplaats: rotterdam, hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-04 12:19

Gerbenfroh schreef:
Ik moet nu, nu, maar dan ook NU weten waar dat geweldige truitje vandaan komt!


Schijnheilig hahaha zou het niet meer weten Schijnheilig

valando13

Berichten: 534
Geregistreerd: 18-10-03
Woonplaats: rotterdam, hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-04 12:25

Suusiej schreef:
Je ziet er toch ook niet uit van: check mij, ik ben gezellig Lachen
Ik vind wel dat je mensen afschrikt, zoals ik al eerder in dit topic zei.
Je zegt wel: nou dan kijken ze toch lekker niet, maar dat kun je moeilijk zeggen tegen die mensen want jij valt erg op door je aparte manier van (kleden en) make-uppen, dus mensen kijken dan juist....

Je vraagt zelf om deze foto te beoordelen dus ga dan niet zeggen dat het ons probleem is als we het niet mooi vinden. Je vraagt om meningen, dus je krijgt die. En ik denk dat je zelf ook al hebt ondervonden dat veel mensen niet van dat gothic-gedoe houden, dus logisch dat ook op bokt hier veel mensen geen enthousiaste reacties gaan plaatsen.


chek mij....ik ben gezellig... Verward wat heeft dat ik godsnaam nou weer mee te maken... Verward ik ben ook gezellig Verward en dat ik vraag wat julliej van de foto vinden en jullie je mening geven oké! maar iedereen gaat er zo op door..pff jezus en dat je niet van dat gothic gedoe houd oke maar gah er dan ook niet op door draaien van jah WANT (bv) ze sgrikt mensen af......dat is tog niet jouw probleem....??
ik vroeg tog alleen maar wat je van de FOTO vind?? Verward

Noppes

Berichten: 2716
Geregistreerd: 10-08-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 12:39

eey!
super mooie foto hoor
en je ziet er leuk uit!

xxsummyxx

Berichten: 3202
Geregistreerd: 22-11-03
Woonplaats: hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 14:40

Suusiej schreef:
Blegh, echt lelijk die make-up. Ik kan sowieso niet snappen dat mensen zichzelf zo toetakelen. Zonder al die make-up ben je vast veel knapper.
Door die make-up lijk je net een heks, een eng monster, alsof je mensen wilt afschrikken ofzo Verward
Veel mensen doen dat omdat er zo'n muziekstijl is en daar houden ze dan van en gaan ze zich ook zo kleden en alles als die mensen in die de muziek maken. Heel fijn dat je van die muziek houd, maar please ga jezelf niet zo kleden en make-uppen..

De foto's zijn wel mooi in elkaar gezet, dat overlopen enzo.




heejj
sorry hoor maar ik doe soms mascara op.. en dat is egt niet toetakelen hoor
en als je alleen wat onzins teschrijfen heb doe het dan niet Boos!
en ze lijkt heus geen monster hoor Verward


<Nou Mandy ik vindt het gewoon heel grappig er leuk eruitzien!! mooie foto's maarja met zo een mooie digi Knipoog Haha!
groetjes shirley