Een miesje, een meisje alleen in een hoekje. Een meisje, helemaal alleen. Alleen met haar hoofd leunend op haar armen, huilend. De tranen stromen over haar wangen. Alle mascara die uitgelopen is, haar make-up vermengd met de ijskoude kille tranen. ''Waarom, verdien ik dit? Waarom?'' schreeuwde ze. Ze begon op alles te slaan tot de lijst van haar moeder's foto brak. Ze keek geschrokken en begon nog harder te huilen. Haar moeder was vorig jaar dood gegaan aan een vreselijk ongeluk, ze was erbij geweest. Ze zag nog altijd de beelden voor haar ogen. Ze ging op bed liggen, op haar buik. Ze kon haar tranen niet bedwingen. ''Cynthia! Niet huilen je hebt het beter dan andere kinderen!!'' schreeuwde haar vader. ''Maar vader, mag ik dan nooit huilen?'' vroeg ze snikkend. ''Je houdt je mond begrepen?'' zei haar vader iets rustiger. ''Je bent vreselijk!'' schreeuwde Cynthia, maar daar had ze al meteen spijt van. Ze wist wat er nu ging gebeuren. ''Je bent een nachtmerrie voor elk ouder!'' schreeuwde hij en toen gebeurde het, hij sloeg haar keihard. Ze krijste van pijn. Ze begon te huilen van pijn, nu niet omdat het haar van binnen pijn deed, maar de woede die ze voelde voor haar vader en als hij slaat. Ze zakte in en viel flauw. Haar vader schold nog iets en liep toen kwaad naar beneden. Tring! Daar ging de wekker. Cynthia werd wakker nog steeds slap. Ze stond op en kleedde haar aan, deed make-up op. Voor de weg ging keek ze nog even in de spiegel naar haar wang waar haar vader de dag ervoor geslagen had. En toen vertrok ze. Ze pakte haar rugzak met schoolboeken erin en liep over straat. Allerlei gevoelens gingen door haar hoofd. Haar moeder was dood, haar vader was vreselijk, op school schold iedereen haar uit. Ze had niet veel tijd meer om na te denken. Ze stond voor een groot schoolgebouw. Ze stapte het schoolplein op en werd meteen omsingeld door allemaal scheldwoorden.
In het begin van een meisje en dan weer een meisje vidnt ik niet mooi.. Maar ik kon geen nader beging maken..
Tips en commentaar is altijd welkom! 
Ik snap 'm op zich wel, maar het zou duidelijker zijn als die 'tring' dus in een nieuwe alinea staat.