Doodmoe, een stekend hoofd Pijn van een open wond Ben ik écht gezond?
Wanhopige tranen Bang en zo veel pijn Hoor ik écht gelukkig te zijn?
Alleen in het donker Wie zou de volgende zijn die zich tegen me bekeert Was ík nou degene die alles heeft wat haar hartje begeert?
Gisteren zei jij 'Stel je niet aan Je hebt een leven Maak er wat van'
Raar Dat ik je op dit moment van de waarheid Nergens vinden kan...
Dit gaat niet over mij trouwens, of het is sterk overdreven... Maar ik kreeg opeens inspiratie gisterenavond. De titel is niet geweldig, maar ik wist geen andere.
Faelivrin
Geplaatst: 03-05-04 14:08
prachtig, doet me denken aan een goede kennis van me, die is nu een jaar overleden
Leo
Geplaatst: 03-05-04 17:28
Erg mooi.... zeer pakkende tekst...
Ga zo door, ik vind het echt mooi
Wel een tip, probeer het iets vloeiender te laten lopen, minder afkappen.... Daar heb ik zelf ook veel last van... Evengoed erg mooi, maar hier zou je op kunnen gaan letten
Succes!
Felice
Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-04 17:55
joritalover schreef:
prachtig, doet me denken aan een goede kennis van me, die is nu een jaar overleden
Bedankt voor jullie reacties.. Leo_ke, dat is inderdaad wel beetje waar, ik weet nooit wanneer ik de zin moet afkappen. Als de zin in stukjes is verdeeld komt het duidelijker over vind ik, je leest het dan minder gehaast.. Maar ik kan het goede moment meestal niet vinden
KeeK
Geplaatst: 03-05-04 18:09
Felice, ik vind het prachtig! Dat van dat afkappen is inderdaad wel beetje waar, maar ik vind het nog wel meevallen hoor Erg mooi...