[foto] eerlijke Emotie op t kerkhof

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-04 20:41

Verootjoo ik snap precies wat je bedoelt, vind t heel mooi verwoord..
Als je naar de foto's kijkt dan heb je iddd gelijk een gedicht zonder woorden wat meer zegt dan woorden eigenlijk kunnen uitdrukken.

Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-04 20:43

MIzzlove BIJNA al mijn foto's zijn zwart wit omdat ik vind dat je in zwart wit foto's meer emotie kan vinden dan in kleur foto's.
T is een stuk minder gaotisch wat t iets speciaals geeft!

Annash
Blogger

Berichten: 26529
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 20:55

Rainie schreef:
Ik zie niet hoe deze foto's respectloos kunnen zijn? Ik vind ze heel mooi en ze zijn erg sprekend.
vind ik ook

erg mooi, als ik ernaar kijk steekt het gevoel wat in de foto's zit mij aan (ben ik gevoelig voor)
idd .. meer valt er niet over te zeggen..
gewoon echt heel mooi ...

Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-04 20:57

Shanna, dat is ook de bedoeling van deze foto's, dat je de emotie voelt die ik gefotografeerd heb.
Dat is ook de reden dat ze hier staan omdat ik ervan overtuigt ben dat deze foto's emotie over brengen.

enid

Berichten: 1352
Geregistreerd: 30-05-02
Woonplaats: roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 12:27

ik vind het echt "mooie"foto's idd het zegt zoveel. en zwart-wit is ook egt een goede keus.

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 23:32

Ik vind het macaber en snap niet hoe dat rust geeft. Ik snap ook niet hoe het in je op komt om zulke foto's te maken, wanneer je uit respect voor je opa hem een bezoekje komt maken bij zijn graf. Niet om af te geven hoor, maar het was nooit in mij opgekomen om te gaan peinzen bij mijn vaders graf, en daarbij foto's te laten maken door mijn vriendin.

mesastamp

Berichten: 3853
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: kerkrade

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 18:43

Prima schreef:
Ik vind het macaber en snap niet hoe dat rust geeft. Ik snap ook niet hoe het in je op komt om zulke foto's te maken, wanneer je uit respect voor je opa hem een bezoekje komt maken bij zijn graf. Niet om af te geven hoor, maar het was nooit in mij opgekomen om te gaan peinzen bij mijn vaders graf, en daarbij foto's te laten maken door mijn vriendin.

eens

Farah_

Berichten: 2510
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oudenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 19:16

Kruisjes Scheve mond

Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-04 21:36

Prima schreef:
Ik vind het macaber en snap niet hoe dat rust geeft. Ik snap ook niet hoe het in je op komt om zulke foto's te maken, wanneer je uit respect voor je opa hem een bezoekje komt maken bij zijn graf. Niet om af te geven hoor, maar het was nooit in mij opgekomen om te gaan peinzen bij mijn vaders graf, en daarbij foto's te laten maken door mijn vriendin.


Prima, Mijn oma woont in een bejaardetehuis en is stervende.
Zij kan zelf niet naar t graf van mijn opa en is er buiten zijn begravenis nooit geweest.
Zij heeft mij gevraagt foto's te maken.
Dit heb ik dus gedaan.
Ook alleen foto's van t graf, zonder Jeroen erbij dus.
De foto's met Jeroen vond ze prachtig.
Persoonlijk vind ik ze ook heel erg mooi en daarom wilde ik ze graag aan andere mensen laten zien.

Wat voor jou ongewoon is kan voor een ander heel normaal zijn.
T had iets t heel iets anders geweest als ik hier de foto's van mijn opa's begravenis had geplaats, welke ik ook in mijn bezit heb.
Of Foto's waarbij Jeroen of wie dan ook op t graf stond, lag, of aan t dansen was.
OF foto's van andere graven in t algemeen.
Persoonlijk had ik dat niet netjes gevonden.
Maar dit is niet t geval.

Ik snap dit is JOU mening.
En die respecteer ik, respecteer mijn keus ook om ze hier wel VOL TROTS te plaatsen.
Laatst bijgewerkt door Angelique18 op 23-03-04 21:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-04 21:37

mesastamp"]
[quote="Prima schreef:
Ik vind het macaber en snap niet hoe dat rust geeft. Ik snap ook niet hoe het in je op komt om zulke foto's te maken, wanneer je uit respect voor je opa hem een bezoekje komt maken bij zijn graf. Niet om af te geven hoor, maar het was nooit in mij opgekomen om te gaan peinzen bij mijn vaders graf, en daarbij foto's te laten maken door mijn vriendin.

eens
[/quote]

Onliner.
Staat in de boktregels dat dit niet mag.
Had je je commentaar niet een beetje ZELF kunnen onderbouwen?

Princess_

Berichten: 5647
Geregistreerd: 27-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 22:40

Ik vind het hele mooie foto's!!! echt de emotie spat er best wel af vind ik