Moderators: Firelight, Muiz, NadjaNadja, Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly
capopjekop schreef:Leuk overzicht! Ik vind je stijl altijd heel fijn om naar te kijken. Op naar een nieuw jaar met weer veel gave concerten!
Maureen95 schreef:Lon je maakt echt prachtige foto's! Maar dat weet je al
MarlindeRooz schreef:Prachtige platen weer Lonneke!
SincereQ schreef:Die foto van de Hillbilly Moonshiners met de moter die over het podium vliegt blijft wel echt super tof!!
En die van Danny Vera en Rammstein eigenlijk allemaal zo vet
Mkango schreef:Wat maak je toch prachtige foto's! Je bent hier zo ontzettend goed in, daar mag je echt wel trots op zijn.
Tenno7 schreef:Wat gaaf!! Heel mooi vastgelegd
LaDonna75 schreef:Heel mooi
Essie73 schreef:Wauw, wat een prachtige foto's. Ik heb laatst bij het concert van Waylon foto's proberen te maken... poeh dat is nog lastig zeg.
Jilletje schreef:Ik ben je fan!!!! En je groupie!!!
Jespri schreef:Wauw Lonneke!
Supervixen schreef:Leuk, de stone souls met mijn oude hoefsmid.
Rammstein stond ik vooraan, wat was dat weer genieten!
Bellatrix schreef:Zulke gave platen Lon!
2 en 13 zijn mijn favorieten van deze serie.
Ga vooral door, dit is echt je ding!
Karin schreef:Ahh, Jeanne van WIES Leuk mens is dat, je hebt haar mooi vastgelegd.
Sowieso toffe foto's, heel gaaf!
Frits2008 schreef:Je blijft er naar kijken. Prachtige foto's
Knuffeldier schreef:Heel erg gaaf! Mooi zeg!
_San87_ schreef:Wat een gave foto's .
Supervixen schreef:Niobe ik ga naar Brussel voor Rammstein. Groningen is voor mij ver rijden en ik moet de volgende dag werken. Brussel valt voor mij in een vakantie, dus dat wordt een paar dagen Brussel.
Theo was hoefsmid.
Zijn vader was jarenlang hoefsmid bij ons op stal en hij deed het later samen met zijn vader (ik heb al een aantal jaar geen paard meer). Zijn vader is toen gestopt, ook vanwege erge rugklachten, en hij nam het over, maar is dus nu al een tijd gestopt om alle tijd in de muziek te stoppen.
Was altijd een lekker nuchter persoon met mijn paard. Mijn paard kon zich nog wel eens aanstellen en dan was hij altijd relaxed.