[FOTO] DKW Fotografie, mijn foto avontuur

Moderators: Essie73, Polly, xingridx, Firelight, Ladybird, Muiz, Mjetterd, NadjaNadja, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Fellow
Berichten: 5117
Geregistreerd: 25-10-10

[FOTO] DKW Fotografie, mijn foto avontuur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-22 14:54

Hoi allemaal!

Leuk dat jullie hier terecht zijn gekomen. Het is nu ongeveer een half jaar geleden dat ik heb geïnvesteerd in een nieuwe camera en daarmee mijn passie voor fotografie weer nieuw leven in heb geblazen. Fotografie is iets waar ik al een grote liefde voor heb sinds ik jong ben, maar naast mijn studie en de paarden is het altijd een beetje op een laag pitje gebleven. En dan is investeren in een nieuwe camera wel een grote uitgave. :D

Eind 2021 heb ik toch de stap gemaakt en heb ik mijn droom camera gekocht! Ik heb er nog geen seconde spijt gehad. Afgelopen half jaar heb ik allerlei shoots gedaan, meerdere bokt fotomeetings en zo langzamerhand ook steeds meer opdrachten. Daar ben ik natuurlijk super dankbaar voor! Ik geniet er zo van om nieuwe plekken te ontdekken en leuke mensen met hun dieren te ontmoeten. Ik post hier enkel even honden en paardenfoto's maar heb ook super leuke shoots met vriendinnen gedaan tijdens tripjes naar Parijs en Wenen.

Het lijkt me leuk om jullie met een paar foto's mee te nemen in mijn fotografie avontuur van de afgelopen maanden. Ik kan natuurlijk lang niet alles laten zien, maar als jullie het leuk vinden om meer van mijn werk te volgen dan kun je terecht op mijn instagram of facebook. Linkje naar mn instagram staat in mijn onderschrift!

Ik ben heel benieuwd wat jullie van de foto's vinden. Ik sta altijd open voor adviezen en tips. :D

Mijn eerste hondenfoto's met mijn nieuwe camera waren van deze lieve border collie.
Afbeelding

Ik deed mee aan een honden fotomeeting in Beetsterzwaag, waar ik onder andere de knappe husky pup Ylva van bokker Kabayo voor mijn lens had.
Afbeelding

En Friese stabij Saar van bokker Bo_Y
Afbeelding

Ik heb 3 dagen lang Arabische volbloeden gefotografeerd op de Countrylife Arabian Horse show in Boom (België)
Hier een 'behind the scenes'
Afbeelding

Toen een portfolioavondje bij bloesembomen in Utrecht gedaan.
Afbeelding

Een bokt fotomeeting in Ede! Met ontelbaar veel leuke honden hihi
Afbeelding

Zelf een fotomeeting georganiseerd in de Broerekerk in Bolsward. Hier bokker Mariett met haar lieve haflinger Marietje.
Afbeelding

Friese paarden op het strand van Workum.
Afbeelding

Bokker Marieke1495 met haar super knappe Fidál
Afbeelding

En mijn laatste shoot was bij bokker absque_dubio op stal voor veulenfoto's <3
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Bedankt voor het kijken!

Mariett

Berichten: 4536
Geregistreerd: 13-12-11

Re: [FOTO] DKW Fotografie, mijn foto avontuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 08:10

Jaa tof zeg! Je maakt hele mooie, heldere foto's <3

Willemiens

Berichten: 973
Geregistreerd: 10-10-16
Woonplaats: Julemanden

Re: [FOTO] DKW Fotografie, mijn foto avontuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 11:12

Prachtig! de behind the scenes is heel magisch

Appeltje_1

Berichten: 2447
Geregistreerd: 20-05-21
Woonplaats: Ergens in de stad

Re: [FOTO] DKW Fotografie, mijn foto avontuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 16:59

Super mooie foto's zeg! Echt heel knap hoe je dat doet! _/-\o_ <3

Marjo

Berichten: 37478
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Re: [FOTO] DKW Fotografie, mijn foto avontuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 17:02

Hele mooie foto's <3

Lukasje
Berichten: 11638
Geregistreerd: 06-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 18:41

Ik vind je foto’s erg mooi, haarscherp!

Wat ik soms anders zou doen, maar dat is ook smaak, is het onderwerp niet steeds centraal zetten.
Om een vb te geven: bij de 1e veulenfoto zou ik het veulen meer naar rechts genomen hebben zodat er meer ruimte is waar hij naartoe galoppeert.
Ook de 2e veulenfoto vind ik qua positionering niet geweldig.

Fellow
Berichten: 5117
Geregistreerd: 25-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-22 21:46

Wat een super lieve reacties allemaal, bedankt! <3

Lukasje, dat is inderdaad wel een goede! Ik ga er eens op letten bij het croppen :D