[VRAAG] Welke (online) cursus?

Moderators: Muiz, ynskek, NadjaNadja, Essie73, Ladybird, Polly, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

_Lois_

[VRAAG] Welke (online) cursus?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-22 14:26

:wave:

Ik heb al jaren een spiegelreflex camera liggen waar ik veel te weinig doe. Het is zelfs al mn 3de exemplaar, want de voorgangers waren elke keer ' verouderd' en als ik dan weer een fotografie fase kreeg kocht ik meestal een nieuwe :+
Nu was ik bezig met wat foto's uitzoeken om af te drukken en vond ik oudere foto's die er toen mee gemaakt had en toen dacht ik, dat is toch wel een stuk betere kwaliteit dan de foto's die ik met mijn telefoon maak := En ik vond het ook echt wel leuk om te doen! :D
Punt is alleen dat ik me nooit echt heb verdiept in het foto's maken, waardoor ik het niet goed kan en dus nooit de camera pak :')
Ik wist wel waar ik aan moet draaien als de foto te donker was bijvoorbeeld, maar eigenlijk werden de foto's alleen echt goed met zonlicht en buiten. Ik zou nu niet echt weten waar alle instellingen voor zijn :=

Nu wil ik graag een cursus gaan doen om er weer mee bezig te gaan en om er vertrouwd mee te raken, maar het aanbod is best breed.
Ik heb niet perse voorkeur voor een live of online cursus. Als het op locatie is, dan in de stad Groningen of omgeving daarvan.
Ik heb een Canon 77D met een kitlens, 50mm 1.8 lens en een 55-250mm lens.

Ik hoor graag of mensen ervaringen hebben met bepaalde online/live cursussen *\o/*
Laatst bijgewerkt door Essie73 op 01-05-22 23:12, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag in titel gezet

Glenn | M1 + 2 |

_Lois_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-22 15:50

Niemand ervaring met een fotografiecursus? :)

Glenn | M1 + 2 |

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-22 16:11

Eigenlijk is alle informatie die je zoekt te vinden via (gratis) youtube video's. :j
En gewoon vooral een kwestie van proberen natuurlijk.

If you could kick the person in the pants responsible for most of your trouble, you wouldn’t sit for a month.
--
[PP] Edje heeft een nieuw baasje! *Updates vanaf pag 13*

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-22 08:24

Foto Academy heeft een cursus platform met allerhande onderwerpen.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie