[FOTO] Februari overzicht Renate Zuidema Fotografie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tenno7

Berichten: 2250
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Uithuizermeeden

[FOTO] Februari overzicht Renate Zuidema Fotografie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-22 12:34

Alweer een maand voorbij gevlogen.

Deze maand ietsje minder gefotografeerd door alle regen en stormen die we hebben gehad, maar wel lekker veel op pad geweest met onze eigen honden Jingo & Aslan en wat ideeën uit gewerkt.
Dus voornamelijk van hun veel toffe foto's kunnen maken!

1. Onze herder wat nieuwe trucjes aangeleerd en wat foto's van gemaakt . Verliefd op Jingo <3
Afbeelding

2. Fotoshoot gehad met deze bijna 32 jarige kwpner Gillian en haar maatje Maestro. Helaas is de dag erna Gillian overleden. Blij dat ik nog foto's heb kunnen maken voor eigenaar Gabriella.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5. Weer lekker wezen wandelen met onze eigen hondjes en de camera eens in handen van mijn man gedrukt ( ingesteld en met uitleg ) zo kon hij eens een foto maken van mij met onze herder Jingo. Dus bij deze. Hey! This is me haha
Afbeelding

6. En nog een ideetje uitgewerkt met een dekentje.
Afbeelding

7. Ons nieuwe huisgenootje Aslan de head down aangeleerd en ook al kunnen fotograferen. Cutie
Afbeelding

8. Fotoshoot gehad met deze onwijs knappe Zwitserse herder Bowie en jack russel kruising Tommie. Ze zijn zo leuk!!
Afbeelding

9. Eigenaar wou juist ook graag iets meer fantasy in de foto's. Dus dat zeker even toegepast!
Afbeelding

10.
Afbeelding


11. Na veel oefenen thuis, uiteindelijk naar het bos gegaan om dit valantijn idee uit te werken. Echt zo ongelooflijk trots dat Jingo gewoon de ballonnen echt vast durfde te houden en wou poseren!
Afbeelding

12.
Afbeelding

13. Verliefd
Afbeelding

14. Uiteindelijk heeft hij zn valentijn niet gevonden in het bos haha.
Afbeelding

15. Knapperd!
Afbeelding

Hopelijk aankomende maand wat meer shoots met goed weer haha.
Bedankt voor het kijken!

maj0

Berichten: 6590
Geregistreerd: 28-06-05
Woonplaats: Twente

Re: [FOTO] Februari overzicht Renate Zuidema Fotografie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-22 13:52

Goh ik zie iets van foto staan denk klik het aan scrol door en ik denk ja die zijn van Renate. Weer terug ja dat klopt ook nog haha.

Je hebt gewoon een heerlijke stijl om naar te kijken. En op naar het mooie weer om nog weer meer foto's te kunnen maken.

Luckyy80

Berichten: 1013
Geregistreerd: 02-04-12
Woonplaats: Midden-Nederland

Re: [FOTO] Februari overzicht Renate Zuidema Fotografie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-22 16:09

Heel tof!

hasufel

Berichten: 660
Geregistreerd: 10-08-07

Re: [FOTO] Februari overzicht Renate Zuidema Fotografie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-22 16:36

Herkenbare stijl Idd
Alweer leuke foto’s! Die met dat lichtgevende blaadje zijn erg leuk

En dat die twee witjes tegelijk springen! Vaak moeten proberen?

Autumnn

Berichten: 8039
Geregistreerd: 26-03-10

Re: [FOTO] Februari overzicht Renate Zuidema Fotografie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-22 17:10

Wauw wat mega tof! Als je ooit eens modellen zoekt hoor ik het graag <3
Ik heb een knappe Spanjaard die makkelijk poseert Afbeelding

Dagmar80

Berichten: 1851
Geregistreerd: 07-11-12
Woonplaats: Borger

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-22 17:29

Mooie foto's Renate! Een aantal kende ik natuurlijk al :) Je herder is echt zo leuk op de foto's! En je nieuwe aanwinst is ook een cutie <3

Leuk die foto van jullie samen! En dat is inderdaad het beste, zelf instellen, aanwijzingen... Helaas werkt mijn vriend nooit zo mee haha. Maar een vriendin van mij heeft toen met mijn zoontje als baby wel een aantal leuke foto's van ons weten te maken, mét aanwijzingen hihi. Misschien weer eens iemand zien te regelen daarvoor :D

Wat een geluk dat je het paard nog zo mooi op de foto hebt kunnen zetten. En een groot gemis voor de eigenaresse. Heel veel sterkte voor haar!

Die twee witte honden samen springend <3 Echt een geweldige foto! Daar zijn de eigenaren vast heel blij mee!

Tenno7

Berichten: 2250
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Uithuizermeeden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-22 00:14

maj0 schreef:
Goh ik zie iets van foto staan denk klik het aan scrol door en ik denk ja die zijn van Renate. Weer terug ja dat klopt ook nog haha.

Je hebt gewoon een heerlijke stijl om naar te kijken. En op naar het mooie weer om nog weer meer foto's te kunnen maken.


Ah wat leuk om te lezen!

Dankjewel!!

Hasufel : Nee viel mee hoor. Heb 2 foto's in 1 bewerkt haha. Beetje vals spelen.
Dankjewel!

Tenno7

Berichten: 2250
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Uithuizermeeden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-22 00:16

Dagmar80 schreef:
Mooie foto's Renate! Een aantal kende ik natuurlijk al :) Je herder is echt zo leuk op de foto's! En je nieuwe aanwinst is ook een cutie <3

Leuk die foto van jullie samen! En dat is inderdaad het beste, zelf instellen, aanwijzingen... Helaas werkt mijn vriend nooit zo mee haha. Maar een vriendin van mij heeft toen met mijn zoontje als baby wel een aantal leuke foto's van ons weten te maken, mét aanwijzingen hihi. Misschien weer eens iemand zien te regelen daarvoor :D

Wat een geluk dat je het paard nog zo mooi op de foto hebt kunnen zetten. En een groot gemis voor de eigenaresse. Heel veel sterkte voor haar!

Die twee witte honden samen springend <3 Echt een geweldige foto! Daar zijn de eigenaren vast heel blij mee!



Dankjewel <3

Jaa die spring foto komt groot in haar woonkamer te hangen!

LisavanLisa

Berichten: 1338
Geregistreerd: 06-11-10
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-22 08:57

Wat maak jij toch prachtige foto's <3 fantastisch!

En wat een mooie herder heb je!