Deze maand ietsje minder gefotografeerd door alle regen en stormen die we hebben gehad, maar wel lekker veel op pad geweest met onze eigen honden Jingo & Aslan en wat ideeën uit gewerkt.
Dus voornamelijk van hun veel toffe foto's kunnen maken!
1. Onze herder wat nieuwe trucjes aangeleerd en wat foto's van gemaakt . Verliefd op Jingo

2. Fotoshoot gehad met deze bijna 32 jarige kwpner Gillian en haar maatje Maestro. Helaas is de dag erna Gillian overleden. Blij dat ik nog foto's heb kunnen maken voor eigenaar Gabriella.

3.

4.

5. Weer lekker wezen wandelen met onze eigen hondjes en de camera eens in handen van mijn man gedrukt ( ingesteld en met uitleg ) zo kon hij eens een foto maken van mij met onze herder Jingo. Dus bij deze. Hey! This is me haha

6. En nog een ideetje uitgewerkt met een dekentje.

7. Ons nieuwe huisgenootje Aslan de head down aangeleerd en ook al kunnen fotograferen. Cutie

8. Fotoshoot gehad met deze onwijs knappe Zwitserse herder Bowie en jack russel kruising Tommie. Ze zijn zo leuk!!

9. Eigenaar wou juist ook graag iets meer fantasy in de foto's. Dus dat zeker even toegepast!

10.

11. Na veel oefenen thuis, uiteindelijk naar het bos gegaan om dit valantijn idee uit te werken. Echt zo ongelooflijk trots dat Jingo gewoon de ballonnen echt vast durfde te houden en wou poseren!

12.

13. Verliefd

14. Uiteindelijk heeft hij zn valentijn niet gevonden in het bos haha.

15. Knapperd!

Hopelijk aankomende maand wat meer shoots met goed weer haha.
Bedankt voor het kijken!