[VRAAG] Lens calibreren Noord-Nederland

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MariaMaaike

Berichten: 1861
Geregistreerd: 22-07-11
Woonplaats: Helemaal bovenin

[VRAAG] Lens calibreren Noord-Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-21 14:50

Hallo bokkers,

Zoals de titel al een beetje zegt ben ik op zoek naar een plek waar ik mijn lens kan laten calibreren in Noord-Nederland. Ik kom zelf uit Friesland, dus iets in Friesland heeft een lichte voorkeur :+ Maar het is natuurlijk wel belangrijk dat het goed gebeurd. Dus als iemand tips/ervaringen heeft, ik hoor ze graag :)

Tenno7

Berichten: 2251
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Uithuizermeeden

Re: [VRAAG] Lens calibreren Noord-Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 00:03

Ik lees even mee! Zoek ook in het noorden een goeie!

Texas02

Berichten: 4610
Geregistreerd: 21-04-16

Re: [VRAAG] Lens calibreren Noord-Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 00:22

Hebben jullie al bij Kamera Express gevraagd? Zit wel in Groningen, sorry :+ Ik weet niet of ze het doen, maar anders weten ze misschien ook waar je wel moet zijn.. Of CameraNu, zit ook in Groningen }> En ook in Urk. Dit zijn beide wel goede bedrijven, dus ik zou gewoon eens bellen of een mailtje sturen om te vragen of zij het doen, en of ze anders nog een goed adres weten.

MariaMaaike

Berichten: 1861
Geregistreerd: 22-07-11
Woonplaats: Helemaal bovenin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-21 23:16

Texas02 schreef:
Hebben jullie al bij Kamera Express gevraagd? Zit wel in Groningen, sorry :+ Ik weet niet of ze het doen, maar anders weten ze misschien ook waar je wel moet zijn.. Of CameraNu, zit ook in Groningen }> En ook in Urk. Dit zijn beide wel goede bedrijven, dus ik zou gewoon eens bellen of een mailtje sturen om te vragen of zij het doen, en of ze anders nog een goed adres weten.

Bedankt voor het meedenken! Ik wist niet eens dat CameraNu ook een filiaal in Groningen heeft. Ga ik daar even naar kijken. Kameraexpress heb ik al wel contact mee gehad, die doen het niet. Volgens hun moet het door de fabrikant gedaan worden

xoranlover

Berichten: 6589
Geregistreerd: 29-10-06
Woonplaats: Limboland

Re: [VRAAG] Lens calibreren Noord-Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-21 00:13

Door een fabrikant nee hoor. Heb hier alles laten schoonmaken en kalibreren bij chipclean maar dat is voor jullie wel heel ver uit de richting. (Nijmegen)
Maar je zou kunnen kijken of de fabrikant we service centre heeft in de buurt, en vragen of zij het doen?

Texas02

Berichten: 4610
Geregistreerd: 21-04-16

Re: [VRAAG] Lens calibreren Noord-Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-21 01:44

Ja, CameraNu heeft ergens vorig jaar een filiaal in Groningen geopend! Ben er nog niet geweest, tot nu toe alleen één keer bij hun geweest in Urk en daar was ik heel tevreden over. Geen idee of ze dit ook doen hoor, maar vragen kan natuurlijk altijd! En je zou inderdaad de fabrikant eens kunnen vragen of zij weten waar dit kan bij jou in de buurt, zoals xoranlover zegt :)