Zo moest natuurlijk de drone even rondgevlogen worden om te kijken of het landschap er van boven net zo mooi uitziet als dat het er van onder uitziet. Een puntje waar ik niet bij stil had gestaan was het ding dat mijn telefoon oud is en de batterij bij (vooral koud weer) besluit om binnen 10 minuten van 90% naar 1% te gaan. Dat waren spannende momenten... Even was ik bang de drone uit het weiland te moeten vissen, maar gelukkig luisterde hij behoorlijk goed naar het knopje 'HIEEEERRRRRRRR'.

Stiekem ben ik een enorme fan van open vlaktes en bergen. Omdat ik nu al een jaar min of meer bebonden ben aan een land waar bergen niet ruim voorradig zijn, ben ik mij het afgelopen jaar een beetje gaan storten op het fotograferen van bossen. Het blijft een moeilijk iets, orde vinden in de chaos die bomen veroorzaken in beeld. Maar wat was het mooi

En ik had het lumineuze idee om bij de afsluitdijk de dukdalven bij het monument te fotograferen. Helaas met mij nog 50 anderen. En toen had ik er eigenlijk al geen zin meer in. Dat leverde de hilarische situatie op (althans, mijn vriend vond het erg komisch om te zien hoe mijn hoofd werkt) dat er 25 man aan de ene kant stonden en 25 man bij de andere kant en dat er ergens in in het midden iemand op het ijs lag om ijsvormpjes te fotograferen. Veel interessanter!