[VRAAG] Photoshop nabewerking (betaald) uitbesteden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

cecil

[VRAAG] Photoshop nabewerking (betaald) uitbesteden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-21 22:31

Wellicht een rare vraag, maar ik stel hem toch maar :o

Uiteraard weet ik dat hier ook een beeldbewerkingaanvraag topic voor bestaat, maar ik zoek het toch iets proffesioneler......

Bestaan er mensen/ diensten waarin “fotografen” diensten aanbieden om (paarden) foto’s echt mooi volledig na te bewerken (betaald) voor particulier?
Ik zou het eventueel niet erg vinden dat de foto nadien wordt voorzien van een logo van de desbetreffende photoshopper.....
Laatst bijgewerkt door Firelight op 12-02-21 22:51, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd

Vealosz

Re: [VRAAG] Photoshop nabewerking (betaald) uitbesteden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-21 08:50

Ik denk dat sommige fotografen dat wel doen ja. Lijkt me wel erg zonde. Zo creëer je nooit een eigen stijl.

Maar ik als hobbyfotograaf zijnde vind het bijvoorbeeld heel erg leuk om voor andere foto’s te bewerken. En al helemaal als ze achteraf er blij mee zijn.

Sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-21 09:02

Ik zou het platform www.fiver.com eens bekijken, enorm veel talent voor hele mooie prijzen :D .

Art_Ificious

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-21 09:37

Ik doe het soms als mijn zus foto's gemaakt heeft van mij. Dan mag ik de nabewerking zelf doen omdat ze weet dat ik net wat beter Ben in dingen wegwerken (touwen, vervelende elementen op de achtergrond).
Zelf probeert ze ook wat met kleureffecten te spelen tegenwoordig. Maar dingen wegwerken heeft ze het geduld niet voor zei ze.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-21 09:38

Sky schreef:
Ik zou het platform https://www.fiver.com eens bekijken, enorm veel talent voor hele mooie prijzen :D .

Fiver of Upwork inderdaad. :j

horserider22

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-21 21:06

Sky schreef:
Ik zou het platform https://www.fiver.com eens bekijken, enorm veel talent voor hele mooie prijzen :D .

Dat is zeker een goede optie. Ik bied ook als fotograaf via deze site aan foto’s voor anderen te bewerken. Je kan via deze site ook selecteren op land. Zo kan je er dus voor kiezen met iemand te werken uit Nederland, zodat communicatie eventueel makkelijkers is.

Kidde

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-21 21:12