[FOTO] Schouten Fotografie 2020.

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xMayo

Berichten: 2939
Geregistreerd: 08-08-10
Woonplaats: Brakel

[FOTO] Schouten Fotografie 2020.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-20 13:20

Hoihoi, zo leuk om al die overzicht topics te zien!

Voor mij een carrière switch dit jaar. Ik begon pas in juni weer met fotograferen omdat ik in januari bevallen ben van ons tweede kindje. Ik heb afscheid genomen van de paardenfotografie en ook honden heb ik dit jaar niet gefotografeerd. Al mis ik dat stiekem best heel erg en zou ik het wel leuk vinden om daar komend jaar weer iets meer mee te doen. Maar we gaan zien wat 2021 gaat brengen. Dit jaar heb ik me meer gefocust op stelletjes, kleine gezinnetjes en 2 bruiloften, wat ik ook echt ontzettend leuk vond en daar wel graag mee verder wil. Vooral stelletjes fotograferen geeft me onwijs veel energie, ik vind dat ZO leuk om te doen! <3

2018
[FK] [FOTO] MSchouten fotografie 2018

2019
[FK] [FOTO] MSchouten fotografie 2019

2020:
In juni begon ik weer met fotograferen en had direct zo'n leuk stal voor mijn lens. Alles was perfect. Het koppel, het licht, de locatie... :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

In juli mocht ik de bruiloft van een stel uit onze vriendengroep fotograferen. Foscofotografie ging mee als second shooter, super gezellig en zeker voor herhaling vatbaar komend jaar. <3
Afbeelding

Afbeelding

Ook kwamen deze knappe jongens langs in juli. Wat een leuk duo was dit.
Afbeelding

Afbeelding

Daarna is weer een poosje rustig geweest. In oktober fotografeerde ik de tweede bruiloft. Heel klein i.v.m. de corona regels.

Afbeelding

Goede vrienden van ons wilden graag foto's van hun gezinnetje.

Afbeelding

Afbeelding

In november volgde ik een groepsworkshop familie fotografie bij Salted.photography :D

Afbeelding

De laatste sessies van dit jaar waren ook zo heerlijk. Ik heb er helemaal zin in voor komend jaar!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Moeilijk weer, om een keuze uit alle foto's te maken.

Bedankt voor het kijken <3

NAIWHL

Berichten: 2989
Geregistreerd: 28-02-06

Re: [FOTO] Schouten Fotografie 2020.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 13:34

Ooh, ik blijf fan van jouw foto’s.
Ik wil je nog eens voor foto’s van onze meid met onze honden. :j
Dan kan je het mooi combineren :D

Sicayes

Berichten: 3541
Geregistreerd: 08-07-13
Woonplaats: Naaldwijk

Re: [FOTO] Schouten Fotografie 2020.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 16:57

Whoaaa je bruiloftsfotos zijn echt heel tof. <3 <3 die moet ik even onthouden voor als ik zelf ga trouwen. :D

Zou ook zo graag een loveshoot doen, mja mijn vriend heeft echt een hekel aan op de foto gaan :+

Danielleeee_
Berichten: 3184
Geregistreerd: 26-05-12
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 17:28

Zo'n romantische sfeer in je foto's <3 Heel erg gaaf!