Voor mij een carrière switch dit jaar. Ik begon pas in juni weer met fotograferen omdat ik in januari bevallen ben van ons tweede kindje. Ik heb afscheid genomen van de paardenfotografie en ook honden heb ik dit jaar niet gefotografeerd. Al mis ik dat stiekem best heel erg en zou ik het wel leuk vinden om daar komend jaar weer iets meer mee te doen. Maar we gaan zien wat 2021 gaat brengen. Dit jaar heb ik me meer gefocust op stelletjes, kleine gezinnetjes en 2 bruiloften, wat ik ook echt ontzettend leuk vond en daar wel graag mee verder wil. Vooral stelletjes fotograferen geeft me onwijs veel energie, ik vind dat ZO leuk om te doen!

2018
[FK] [FOTO] MSchouten fotografie 2018
2019
[FK] [FOTO] MSchouten fotografie 2019
2020:
In juni begon ik weer met fotograferen en had direct zo'n leuk stal voor mijn lens. Alles was perfect. Het koppel, het licht, de locatie...

In juli mocht ik de bruiloft van een stel uit onze vriendengroep fotograferen. Foscofotografie ging mee als second shooter, super gezellig en zeker voor herhaling vatbaar komend jaar.

Ook kwamen deze knappe jongens langs in juli. Wat een leuk duo was dit.

Daarna is weer een poosje rustig geweest. In oktober fotografeerde ik de tweede bruiloft. Heel klein i.v.m. de corona regels.

Goede vrienden van ons wilden graag foto's van hun gezinnetje.

In november volgde ik een groepsworkshop familie fotografie bij Salted.photography

De laatste sessies van dit jaar waren ook zo heerlijk. Ik heb er helemaal zin in voor komend jaar!

Moeilijk weer, om een keuze uit alle foto's te maken.
Bedankt voor het kijken