[FOTO] BenteFotografie, het jaar 2020

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
bentefoto

Berichten: 415
Geregistreerd: 18-08-17

[FOTO] BenteFotografie, het jaar 2020

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-20 16:32

Lieve Bokkers!

Het is al weer december 2020. Wow dat ging hard :o Hoewel iedereen weet dat het een raar jaar was, kan ik zeggen dat ik op fotografiegebied een mega leuk jaar heb gehad :D Veel hoogtepunten zoals aanschaf van nieuwe lenzen, inschrijving bij de KVK en ik deed voor het eerst mee aan een meeloopdag van Eliane van Schaik.

In 2018 maakte ik ook een jaaroverzicht: [FK] [FOTO] 2018 door de lens van Bente Fotografie

Genoeg gekletst, kijk lekker mee!!

Februari
Ik begon mijn fotografiejaar in februari. Dit was ook de maand waarin ik mijn inschreef bij de KVK. Deze fotoshoot was in de stad van Groningen met de knappe hond Rex. :)
Afbeelding

Mei
In maart en april had ik het onwijs druk met mijn opleiding, dus fotograferen moest ik helaas even links laten liggen. Eind april kocht ik een nieuwe lens namelijk de Canon 70-200mm f/2.8 IS II USM. Dat moest natuurlijk uitgeprobeerd worden! :D
Afbeelding

Juni
Oh dit was zo'n leuke maand! Mega gave fotoshoots gedaan, waaronder hondje Joep die mocht poseren voor mijn lens <3. En kleine Jonie en shetlander Prins hadden een lief momentje tijdens zondersondergang...
Afbeelding

Juli
Nog zo'n heerlijke en drukke zomermaand! Hoogtepunt was wel de fotoavond samen met Laura Oonk bij een prachtig bloemenveld <3
Afbeelding

Augustus
Moeilijkste maand om foto's uit te kiezen... Wat een fantastische maand was dit. :D Hij werd afgetrapt met de meeloopdag van Eliane. Waah zo genoten die avond!
Afbeelding

Daarnaast nog heel veel andere prachtige shoots mogen doen :)
Afbeelding

September
De zomer liep op zijn einde, en we maakten heel langzaam plaats voor de herfst *-:)
Afbeelding

Oktober
In deze maand deed ik voor het eerst een strandshoot! Dit was helaas ook meteen een afscheidsshoot, want de pony werd de volgende dag verkocht. Maar wat hadden we genoten :D
Ook begonnen nu wel echt de herfstkleuren en daar heb ik flink gebruik van gemaakt.
Afbeelding

November
Ook in november stonden we niet stil, want hier begonnen voor mij de kerst shoots! Ook heb ik nog wat 'normale shoots' mogen doen. En er stonden een paar hele unieke modelletjes voor mijn lens, namelijk kuikentjes <3
Afbeelding

December
En toen waren we alweer aangekomen in december... Deze stond volledig in het teken van kerstshoots en hieronder zie je een greep uit de prachtige paarden (en zelfs een koe ;)) die mochten shinen met de kerstkrans!
Afbeelding


Tijdens het maken van deze terugblik heb ik nóg meer beseft wat voor prachtige dingen ik heb mogen doen dit jaar. 2020 maakte rare wendingen, maar richt je op het positieve en blijf volhouden: you rock! <3

Fijne kerstdagen, blijf gezond en op naar een spetterend 2021!! *\o/*

Veel liefs,
Bente
Laatst bijgewerkt door Firelight op 24-12-20 18:14, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd

CastaMickey

Berichten: 7261
Geregistreerd: 18-10-12
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 16:39

Wauw prachtig, vooral die in het bloemenveld <3

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41776
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: BenteFotografie, het jaar 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 16:54

Oh die koe, wat fantastisch <3 ! Zou je die in t groot willen plaatsen? Erg nieuwsgierig :D.

Je hebt een mooi jaar achter de rug, super foto's!

bentefoto

Berichten: 415
Geregistreerd: 18-08-17

Re: BenteFotografie, het jaar 2020

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-20 17:04

CastaMickey: Thanks! :D
_San87_: Dankjewel <3

Hierbij de foto van de koe in het groot haha!:
Afbeelding

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41776
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: BenteFotografie, het jaar 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 17:18

Die is echt geweldig <3!

MariaMaaike

Berichten: 1861
Geregistreerd: 22-07-11
Woonplaats: Helemaal bovenin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 19:45

Jij bent zo gegroeid met je foto's! Echt prachtig allemaal <3

Sicayes

Berichten: 3541
Geregistreerd: 08-07-13
Woonplaats: Naaldwijk

Re: [FOTO] BenteFotografie, het jaar 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-20 22:24

Super leuk om je groei te zien! Je hebt hele gave platen geschoten dit jaar <3

bentefoto

Berichten: 415
Geregistreerd: 18-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-20 18:45

MariaMaaike schreef:
Jij bent zo gegroeid met je foto's! Echt prachtig allemaal <3


Super lief, dankjewel! <3

Sicayes schreef:
Super leuk om je groei te zien! Je hebt hele gave platen geschoten dit jaar <3


Dankjewel! :D

Amado7

Berichten: 10739
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: In het leukste dorp.

Re: [FOTO] BenteFotografie, het jaar 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 00:22

Wat heb je een mooie stijl in je foto's! Komend jaar zal ongetwijfeld een goed jaar voor je worden met zulke foto s!

quintenvo
Berichten: 706
Geregistreerd: 25-03-15

Re: [FOTO] BenteFotografie, het jaar 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 14:17

Wat een prachtige foto's Bente! Volg je op Instagram en je gaat echt hard vooruit. Die foto met de koe en haar kalf is echt geweldig <3

maaikemuis
Berichten: 5296
Geregistreerd: 16-06-06
Woonplaats: Het randje van Almere

Re: [FOTO] BenteFotografie, het jaar 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 17:29

Ik ben fan zodra je een koe op de foto zet, ik hou van koeien :knuffel: . De foto’s van juni met de bloemen velden blijven mijn favoriet, die vind ik zo enorm gaaf. Daar komt echt even een geheel eigen stijl voorbij zetten waar ik enorm van hou.

Neon

Berichten: 4943
Geregistreerd: 03-07-06

Re: [FOTO] BenteFotografie, het jaar 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 20:30

Die koe *\%/* <3 erg leuk :D


Mooie stijl van fotograferen heb je :D

siskeh
Berichten: 8678
Geregistreerd: 13-05-08
Woonplaats: Drenthe

Re: [FOTO] BenteFotografie, het jaar 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 20:36

Oww echt met die koe <3 <3 heeft deze helemaal geen oornummers? of heb je die vakkundig eruit geshopt?(wat ik overigens helemaal zou begrijpen, die gele versiering maakt het nou niet echt mooier)

bentefoto

Berichten: 415
Geregistreerd: 18-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-20 15:16

Amado7 schreef:
Wat heb je een mooie stijl in je foto's! Komend jaar zal ongetwijfeld een goed jaar voor je worden met zulke foto s!

Wat lief! Dankjewel <3

quintenvo schreef:
Wat een prachtige foto's Bente! Volg je op Instagram en je gaat echt hard vooruit. Die foto met de koe en haar kalf is echt geweldig <3

Super bedankt Quinten!! :D

maaikemuis schreef:
Ik ben fan zodra je een koe op de foto zet, ik hou van koeien :knuffel: . De foto’s van juni met de bloemen velden blijven mijn favoriet, die vind ik zo enorm gaaf. Daar komt echt even een geheel eigen stijl voorbij zetten waar ik enorm van hou.

Thanks! <3 De bloemenveld foto's zijn stiekem ook één van mijn favorieten :)

Neon schreef:
Die koe *\%/* <3 erg leuk :D


Mooie stijl van fotograferen heb je :D

Hihi die zijn leuk he :D Dankjewel!!!


siskeh schreef:
Oww echt met die koe <3 <3 heeft deze helemaal geen oornummers? of heb je die vakkundig eruit geshopt?(wat ik overigens helemaal zou begrijpen, die gele versiering maakt het nou niet echt mooier)

Lief he <3 Deze hadden inderdaad geen oornummers. Heb zelf weinig verstand van koeien dus geen idee waarom niet haha! Heb eerder een keer een andere koe van haar gefotografeerd die wel oornummers had. Die had ik toen geblurd in photoshop zodat het niet meer leesbaar was haha.