Ondanks alles wat er op dit moment in de wereld speelt is dit voor mij echt een jaar dat ik onwijs veel positieve dingen heb gedaan.
Na een lange pauze van zowel fotografie als paardrijden an sich heb ik beide dit jaar weer mogen oppakken en daar ben ik zo dankbaar voor.

Ook fotografeerde ik dit jaar voor het 2e jaar bij de Nederlandse Quarter Horse Associatie. Helaas hebben we niet zoveel wedstrijden kunnen verrijden als gehoopt, maar desondanks is het altijd super gezellig en vind ik het heerlijk om zo twee passies te combineren.
Ook heb ik dit jaar besloten weer te gaan investeren in mijn fotografie. Een nieuwe lens (mijn oude 70-200 f2.8 omgewisseld voor de 70-200 f2.8 IS III) en meer op pad gaan met meeloopdagen om weer nieuwe dingen te leren. Je bent immers nooit uitgeleerd.
Genoeg gekletst, hieronder een kleine greep uit mijn 2020! In willekeurige volgorde.

Liz en Yentl tijdens een meeloopdag van Mandy Roeting

Yrsa en Hope, tijdens dezelfde meeloopdag.

Grapjas Noor, tijdens een meeloopdag met Eliane van Schaik.

Barockpinto Chiel op de Soesterduinen.
Je kan wel zeggen dat ik van de heide gebruik heb gemaakt dit jaar.

Mijn allerliefst vriendin Fiep, die elk jaar weer met mij iets bijzonders wilt doen.

Wat zei ik ookalweer over de paarse hei

Ik ben ook bij Marlies langsgeweest om foto's te maken van haar en King

En stond Amber model tijdens een fotodagje die we samen organiseerde. (Volgend jaar weer, Marlies?)

Showfotografie voor de NQHA hoort er ook bij!
Ik blijf dit echt hele toffe weekenden vinden.
Volgend jaar sta ik ook weer 5(!) keer op show met ze. Mits alles door mag gaan natuurlijk

Rock en Marylon (Leo op Bokt) stonden ook model voor een herfstshoot

Deze hebben jullie vast al voorbij zien komen in haar topics,
maar ik vind het zo'n leuke foto dat hij niet in mijn overzichtje mag ontbreken.

Als klap op de vuurpijl ben ik ook nog een dagje met RM Photography
meegeweest om daar prachtige Guapo te fotograferen in de kerk.

En dan als laatste, lieve Bandito.
Mijn verzorgpaard waar ik zoveel al van heb geleerd dit jaar. Ik prijs mezelf gelukkig dat ik jou verzorgstertje mag zijn

Om dit jaar flink door te zetten heb ik mij ingeschreven bij de KVK. Officieel een echt bedrijfje dus! Heel spannend maar heel tof tegelijkertijd.

Bedankt voor het kijken, heel veel liefs van ons