[FOTO] Ik kan het heus opnieuw leren

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
tassie

Berichten: 2856
Geregistreerd: 13-10-05
Woonplaats: Zutphen

Re: [FOTO] Ik kan het heus opnieuw leren

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-20 21:39

Wat een verhaal.

En zelf met 2 goede ogen kan ik bij lange na niet zulke mooie foto's maken als jij ;)

IMJ

Berichten: 14685
Geregistreerd: 29-07-05
Woonplaats: Ergens in het midden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-20 21:50

TS! Ik weet het nog! Meid! Je ziet weer!
Geweldig voor je! Zeker je hobby weer oppakken. Ziet er goed uit!

Anoniem

Re: [FOTO] Ik kan het heus opnieuw leren

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-20 21:53

Ik heb jullie verhaal toen ook gevolgd. Dappere vrouw! En zo fijn voor je dat je je zicht weer deels terug hebt!

CastaMickey

Berichten: 7261
Geregistreerd: 18-10-12
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-20 01:18

Wow TS ik heb echt superveel respect voor jou _/-\o_ heb ook je topics gevolgd maar vind dit heel bijzonder! Ga je zeker op Instagram volgen:)

Heb je toevallig nog een foto van de zijkant van dat witte paard met bruine hoofd? Lijkt qua hoofd en lichaam wel op mijn pony maar dan in het groot haha

Lukasje
Berichten: 11309
Geregistreerd: 06-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-20 09:03

En of dat ik je topic nog herinner! Evenzeer herinner ik me je positieve ingesteldheid van toen waarvoor ik toen al een groot respect had.
Meid wat ben ik blij voor je dat je weer wat zicht teruggewonnen hebt.

Over naar je foto’s: op eentje na mss vind ik ze prachtig! Je creëert een heel mooie zachte sfeer waarbij het onderwerp, het paard, er duidelijk uit springt. Ik zou je zo vragen voor een shoot!

loez

Berichten: 11075
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Broekhuizen (lb)

Re: [FOTO] Ik kan het heus opnieuw leren

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-20 09:22

Heb je topic destijds inderdaad mee gekregen! Alleen het stukje van de transplantatie en zo gemist.

Wauw! Wat ben jij een doorzetter en wat fijn dat je dit weer kunt doen! De foto’s zijn prachtig! <3

s1993

Berichten: 2125
Geregistreerd: 07-10-09
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-20 10:37

Wow wat goed! Ik wist niet dat je weer een deel zicht terug had, heel fijn :D

JoysieeeJarig

Berichten: 1321
Geregistreerd: 12-05-12
Woonplaats: Delfgauw

Re: [FOTO] Ik kan het heus opnieuw leren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-20 10:42

Wauw, nog veel meer reacties en zelfs in uitgelicht _/-\o_ echt suuuuper tof!!!

Ik heb in het topic wat ik had inderdaad weinig meer gedeeld over transplantatie tot nu. Ik vond/vind het nog heel lastig om ‘terug te keren’ naar dingen die heel erg gelinkt liggen met mijn blinde periode. Daar raak ik gauw van overstuur. Zo’n topic, of de blog die ik toentertijd schreef zijn daar voorbeelden van. Soms is aan mezelf denken en in dit geval toen afstand nemen, van meer waarde dan anderen op de hoogte houden. Hoewel ik me er wel regelmatig schuldig om voel(de) dat ik weinig meer van me heb laten horen.

_Penotti
Berichten: 6267
Geregistreerd: 28-02-20
Woonplaats: Tussen de velden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-20 10:43

Wat een prachtige foto's :j
Ze zijn echt heel mooi. Daar ziet niemand aan dat je een visuele beperking hebt.

En wat een verhaal zeg, door een parasiet je zicht kwijt? Wat eng zeg.
En wat geweldig dat je dat nu weer voor een deel terug hebt en je o.a. je hobby weer op hebt kunnen pakken.

tones

Berichten: 5285
Geregistreerd: 22-10-05
Woonplaats: Veluwe.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-20 10:45

Richt je op het nu, en wat je allemaal weer kan.
Terug kijken kan altijd nog, dat moet niet persee.

Laura_
Berichten: 5384
Geregistreerd: 01-04-06

Re: [FOTO] Ik kan het heus opnieuw leren

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-20 10:55

Ik reageer niet zo snel meer, maar hoe ontzettend tof om jezelf in zo'n topic naar voren te zien komen! Ik ben echt nog steeds enorm blij met de foto's die je hebt gemaakt! En je mag echt enorm trots zijn op jezelf!

s1993

Berichten: 2125
Geregistreerd: 07-10-09
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-20 11:00

Joyce juist goed om dan aan jezelf te denken en geeft toch niet dat je het dan niet in het topic zet of een blog maakt. Dat maakt het extra leuk om dit fototopic nu te zien! :D

loez

Berichten: 11075
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Broekhuizen (lb)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-20 11:00

Joysieee schreef:
Wauw, nog veel meer reacties en zelfs in uitgelicht _/-\o_ echt suuuuper tof!!!

Ik heb in het topic wat ik had inderdaad weinig meer gedeeld over transplantatie tot nu. Ik vond/vind het nog heel lastig om ‘terug te keren’ naar dingen die heel erg gelinkt liggen met mijn blinde periode. Daar raak ik gauw van overstuur. Zo’n topic, of de blog die ik toentertijd schreef zijn daar voorbeelden van. Soms is aan mezelf denken en in dit geval toen afstand nemen, van meer waarde dan anderen op de hoogte houden. Hoewel ik me er wel regelmatig schuldig om voel(de) dat ik weinig meer van me heb laten horen.



Ik snap het wel hoor! En daar moet je je niet schuldig over voelen. Ik vind het in elk geval begrijpelijk. Je zicht verliezen lijkt me vreselijk!

Richt je idd lekker op het nu! En geniet daar van :) je maakt echt hele mooie foto’s!

nuscaniels

Berichten: 1968
Geregistreerd: 17-05-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-20 11:04

Wat goed dat je het weer op hebt kunnen en durven pakken. Fijn dat zo een operatie mogelijk was en het je dit oa terug heeft gegeven. Hou van de sfeer die je in je foto's legt. Spreekt mij ontzettend aan.

freedomshet

Berichten: 484
Geregistreerd: 12-06-18
Woonplaats: Elst

Re: [FOTO] Ik kan het heus opnieuw leren

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-20 22:41

Heel gaaf <3

Lukasje
Berichten: 11309
Geregistreerd: 06-01-15

Re: [FOTO] Ik kan het heus opnieuw leren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 02:36

Je hoeft je absoluut niet schuldig te voelen! Jij moet doen waar je je het best bij voelt.