Heel voorzichtig kijk ik wel eens met een schuin oog naar een opvolger voor mijn OMD EM5 mk2. Het zal hoe dan ook weer een Olympus camera worden omdat ik namelijk alle lenzen dan al heb.
Het is niet dat ik ontevreden ben met mijn huidige camera, dus het blijft nog een beetje in een oriënteringsfase, maar ik zag nu een gebruikte body voor ongeveer de helft van de nieuwprijs. Nu heb ik altijd gezegd dat ik geen gebruikte camera's wil omdat ik gewoon 2 jaar garantie wil.
Maar zou je toch een gebruikte body durven kopen?
Die ik zag heeft 43.000 clicks, dat vind ik best veel eigenlijk.
Waarom zou je wel of juist geen gebruikte body kopen? Let wel, het gaat nog om bijna 1000 euro voor een tweedehandsje.
Ik weet dat als ik een andere camera koop dat er nog 2000-2500 euro aan onderwaterhuis extra bijkomt. Dat weerhoudt mij ook van een upgrade op dit moment. Maar verlekkerd rondkijken kost niets.
Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.