[FOTO] Een jaar rond met Nayo's Photography

Moderators: Maureen95, Essie73, Muiz, Firelight, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nayomie
Berichten: 32798
Geregistreerd: 31-12-10

[FOTO] Een jaar rond met Nayo's Photography

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-19 13:47

Hoihoi,

Dit jaar dacht ik fotografie wat meer op te pakken. Uiteindelijk allemaal portfolio en oefenmateriaal. Maar ontzettend leuk om te doen!

Het begon in januari, toen ik een vraag had gesteld of iemand model wilde staan. Zodoende had ik contact gekregen en daarbij een paar leuke foto's uit gemaakt.

1.
Afbeelding

Toen sneeuwde het, en had ik gevraagd of ik de hond van een kennis op de foto mocht zetten. :D
2.
Afbeelding

3. Nog meer in januari, ik was aanwezig bij een trainingsseminar van de KNHS.
Afbeelding

4. En ook was er even tijd om wat dingen te proberen, zelfportretjes :')
https://live.staticflickr.com/7850/4623 ... aa6d_c.jpg

5. Al snel daarna had ik een vraag op instagram gesteld voor portfoliomateriaal. Daarop reageerde Anneke dat ze haar knappe Odille wel model had staan. :D
Afbeelding

6.
Afbeelding

7. Ook tijdens de bloesemperiode was ik deels aanwezig. :j
Afbeelding

8. In dit voorjaar hadden mijn vriend en ik twee kittens aangeschaft. Natuurlijk geweldig! <3
Afbeelding
9.
https://live.staticflickr.com/65535/486 ... 9938_c.jpg

10. In Augustus kreeg ik een super leuke opdracht. Ik mocht foto's maken van alle werknemers en hun bezigheden in een smederij. Wat een onwijs toffe ervaring en onwijs leuke dag was dat. :D
Afbeelding

11. Ook in augustus vroeg ik of iemand bereid was om naar mijn home-studio te komen voor wat portret foto's. Bokker PureSylk bood zich aan om langs te komen. Wat super tof! Hierbij weer veel over studio-fotografie geleerd.
Afbeelding

12. Ook nog in augustus, het is wat, die schoolvakantie _O- , kon ik nog bij bokker Qimm langsgaan. Het leek me ontzettend tof om wat portretfoto's met auto te maken. :D
Afbeelding

13.
Afbeelding

14. Een van de laatste foto's van dit jaar. Vriendin wilde wel een paar foto's, dus kon langskomen in de studio bij mij thuis.
Afbeelding

Oh. Ik kom er nog eentje tegen van de blauwe regen van mijn partner. :D
15.
https://live.staticflickr.com/65535/492 ... aaa7_c.jpg

Dit was weer een gevuld jaar. Nog niet eens klaar met alles bewerken. Heb nog een fotoshoot bij mijn rijinstructeur gedaan die motorleerlingen had.

Ik weet niet hoe vol mijn komende jaar gaat zijn met fotografie. Ben wel benieuwd wat jullie van het jaar 2019 vinden. :)

Liefs
Nayomie
Laatst bijgewerkt door NadjaNadja op 23-12-19 15:41, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd aan topictitel

DemiSisa

Berichten: 1086
Geregistreerd: 10-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 19:30

Je maakt echt onwijs mooie foto's! Ben benieuwd wat je in 2020 allemaal voor leuks voor de lens krijgt. :D

Qimm

Berichten: 15221
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Re: [FOTO] Een jaar rond met Nayo's Photography

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-19 09:43

Goed bezig! Ik ben nog steeds onwijs blij met de foto's die je van mij en mijn broem gemaakt hebt <3