Het lijkt ieder jaar moeilijker te worden om 15 foto's uit te kiezen, zo ook nu weer. Ik heb nog zoveel meer foto's die ik graag zou willen delen, maar helaas

Maart begon met een leuke, maar nog héle koude fotosessie.

Ook mocht ik in maart afscheidsfoto's maken van deze lieve herder Nestor. Vlak hierna werd hij ingeslapen op een prachtige leeftijd. Wat een lieverd.

Bonnie mocht ook op de foto.

Sprongetje naar mei. Renate stond model met haar verzorgpaard tijdens een schitterende zonsondergang!

Puck

Ook werd er deze maand een hele toffe meeting georganiseerd met 3 modellen, waaronder Nederlands trekpaard Astor en paint horse Pip.

We maken weer een sprong naar september. Deze maand fotografeerde ik 2 katten, iets totaal anders maar oh zo leuk!

In oktober kwam Mandy met haar golden retriever Marly om op de foto te gaan. Dat was misschien wel de grootste uitdaging van dit jaar, wat een blije spring in het veld !

Nogmaals Puck

Deze maand stonden er nog een aantal andere enorm leuke modellen voor mijn lens. Wat een genot zeg...

Franse bulldog Blitz

Mechelse herder pup Mechie

Jack Russell pup Lou

& Oud Duitse herder pup Noah

Kortom, het was weer een fantastisch jaar. Tussendoor zijn er nog vele andere foto's gemaakt en ook heb ik wat bruiloften mogen fotograferen en loveshoots mogen doen. Na mijn zwangerschap hoop ik alles weer lekker op te kunnen pakken en een mooi 2020 ervan te kunnen maken!