Door mijn studie heb ik niet zo heel veel tijd meer voor shoots. Toch moet ik natuurlijk een beetje blijven fotografen en daarom sleep ik mezelf soms voor de camera.
Toen ik mijn camera net had en veel moest oefenen was het doodeng om zelf voor de camera te staan, maar ondertussen ben ik het wel gewend.
Dus aanschouw, mijn gezicht.
Ik had een nieuwe profielfoto nodig, bij de oude had ik mijn bril nog niet en aangezien ik hem bijna elke dag draag vond ik dat jammer.

Foto met mijn slak Frodo. Ik heb meer ideeën voor foto's met mijn slakjes, alleen ik moet er echt even de tijd voor nemen. Deze was even snel tussendoor. Je ziet ook wel dat m'n haar iets anders ervan dacht

Het regende vies hard (dit was afgelopen week) en ik besloot om alsnog 9,2 kilometer te gaan fietsen om naar college te gaan. En toen na een half uurtje weer terug omdat er heel weinig mensen waren en niemand had vragen

Ik was echt helemaal doorweekt en ik kon geen klap zien omdat mijn bril dus ook nat was.

Soms komt er heel apart licht door mijn raampje. Het reflecteert op de spiegel en dan krijg je een heel leuk regenboogje. Deze is er meestal maar ongeveer tien minuutjes en als ik hem zie moet ik eerst nog mijn statief onder mn bed vandaan plukken en mijn camera erop zetten en de instellingen goed zetten. Het is natuurlijk ook net op een plek waar ik helemaal geen ruimte heb

Ik heb natuurlijk alweer tienduizend ideeën voor nieuwe foto's, die een stuk creatiever zijn dan deze. Nu nog tijd!