Suus__ schreef:Misschien een stom idee, maar ik werk voor zulke details wel eens met Paint. Dan maak ik zelf pixel voor pixel de lijntjes dikker.
Leuk logo trouwens!

Dank je! Op die manier heb ik inderdaad de grond onder de kat zelf aangepast, maar bij de kat raak ik in de problemen omdat die lijntjes van dichtbij heel veel verschillende kleuren hebben. Dan vind ik het moeilijk om de juiste kleur te gokken.
8nnemiek schreef:Heb je toestemming gevraagd voor gebruik van het plaatje?
Zo nee, vraag dat dan eerst even, en dan kun je met een beetje geluk het originele bestand gebruiken/kopen. Waarschijnlijk gaat het om een vectorbestand, wat je helemaal naar wens kan aanpassen met een programma als illustrator of inkscape. Dan behoud je ook de transparantie.
Ja, de plaatjes komen uit hun bestand. Ik heb nu alleen de gratis versie (een .png bestand), maar het klinkt alsof ik dus beter toch het vector bestand kan kopen. Ik wilde er liever geen geld aan uitgeven omdat het alleen voor de leukigheid is, maar ik zie dat Inkscape gratis is, dus dat valt nog wel te overzien dan. Ik wacht nog even af of iemand een gratis oplossing heeft, maar anders doe ik het zo. Dankje!