[FOTO] Quinten Fotografie| 2018

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
quintenvo
Berichten: 706
Geregistreerd: 25-03-15

[FOTO] Quinten Fotografie| 2018

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-18 21:08

Morgen is het alweer de laatste dag van 2018, dus het werd wel weer eens tijd om een overzicht te maken! :)
Voor degenen die benieuwd zijn:
Overzicht 2017: quintenvo @ [FK] [FOTO]Een jaar vol nieuwe ervaringen
Overzicht 2014-2016: quintenvo @ [JITP] Mijn fotojaren van 2014 tot nu

2018 was een jaar waarin ik:
- Quinten Fotografie heb ingeschreven bij de KvK.
- heel erg veel leuke honden, paarden en mensen heb leren kennen <3
- heel erg veel geleerd heb
- voor het eerst een baby op de foto heb gezet.
Ik werd gevraagd om dit prachtige meisje op de foto te zetten. Ondanks dat ze bijna niet sliep zijn er toch een paar mooie foto's uitgekomen waar ik, voor de eerste keer, dan ook heel blij mee ben.
Afbeelding

- Mijn zusje op de foto heb gezet in een studio setting.
Afbeelding

- Last minute aan een hele leuke fotomeeting heb mee kunnen doen, met hele leuke modellen!
Afbeelding

- Een nestje puppy's op de foto heb gezet; een hele leuke uitdaging! <3
Afbeelding

- Foto's heb mogen maken van een paar mooie honden en paarden bij de bloesem en in een bloemenveld
Afbeelding

- gevraagd werd om op een ponykamp foto's te maken, zo leuk!
Afbeelding

- Een aantal hele leuke paarden en honden op de foto heb kunnen zetten in elk seizoen.
Afbeelding

- gevraagd werd om foto's te maken tijdens de Bommelerwaardse paardendag en de Brakelse ponymarkt, zo ontzettend leuk!
Afbeelding

- studiofoto's heb gemaakt van mijn twee lieve katten Joep en Kees <3
Afbeelding

- vroeg ben opgestaan om tijdens de zonsopgang de wilde paarden en koeien in de buurt te fotograferen. En natuurlijk ook een keer tijdens de zonsondergang.
Afbeelding

-in de herfst hele leuke honden en paarden op de foto heb kunnen zetten (ondanks dat de bomen nog niet oranje waren)
Afbeelding

- vroeg ben opgestaan om herten te spotten tijdens de zonsopgang. Helaas was het mega bewolkt, maar desondanks wel een paar mooie foto's kunnen maken.
Afbeelding

In 2019 hoop ik nog meer leuke dieren op de foto te kunnen zetten en al hun leuke karaktertjes te mogen leren kennen. Ik wil meer baby'tjes gaan fotograferen, want dat vind ik erg leuk!
Ook worden er misschien een aantal leuke samenwerkingen gestart, wil ik meer studio fotoshoots gaan doen en hoop ik een aantal hele leuke ideeën uit te kunnen werken.

Ik wens jullie allemaal een gezond en liefdevol 2019!
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 30-12-18 23:42, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd

Nikass

Berichten: 16709
Geregistreerd: 27-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 21:22

Het hondje met de "dakjes" oren in de bloesem, foto 4, is een erg fotogeniek hondje, en die foto's zijn erg leuk geworden.
Ik vind vooral de foto's van je katten erg aansprekend en de foto's van de evenementen geven een goed beeld van de sfeer en zijn mooi in actie genomen. Leuk om naar te kijken!
De "herfst" hondjes vind ik wat minder bijzonder. Ook jammer dat er veel foto's bij zijn met "de pootjes eraf" dat vind ik dan toch niet zo mooi.
Wat moet het leuk zijn om zo'n nest puppies te fotograferen, maar nog niet even makkelijk denk ik!?

quintenvo
Berichten: 706
Geregistreerd: 25-03-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-18 21:28

Nikass schreef:
Het hondje met de "dakjes" oren in de bloesem, foto 4, is een erg fotogeniek hondje, en die foto's zijn erg leuk geworden.
Ik vind vooral de foto's van je katten erg aansprekend en de foto's van de evenementen geven een goed beeld van de sfeer en zijn mooi in actie genomen. Leuk om naar te kijken!
De "herfst" hondjes vind ik wat minder bijzonder. Ook jammer dat er veel foto's bij zijn met "de pootjes eraf" dat vind ik dan toch niet zo mooi.
Wat moet het leuk zijn om zo'n nest puppies te fotograferen, maar nog niet even makkelijk denk ik!?



Bedankt! Leuk om te horen! Dat hondje is inderdaad erg leuk om te fotograferen. Ze was ook zo enthousiast!
De puppies waren niet even makkelijk haha, maar met wat hulp van de eigenaren en bezoek dat er was is het best aardig gelukt :)
Bij de foto's met de pootjes eraf staan bij de originele foto's wel de pootjes erop gelukkig! Hier staan ze er niet op door de collage, want dat paste helaas niet.

Nikass

Berichten: 16709
Geregistreerd: 27-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 21:32

Ah okee dan begrijp ik het ;)

_Rianna_
Berichten: 323
Geregistreerd: 26-02-09
Woonplaats: almere stad

Re: Quinten Fotografie| 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 21:47

Hoi,

een super mooi jaaroverzicht !
1 van mijn favorieten is toch ook wel de foto van de herten :D dat staat ook voor volgend jaar op mijn lijstje haha.


En wat een knapperds zijn Joep en Keers <3