[FOTO] Steller Zeearend

Moderators: MirandaT, Duhelo, Essie73, Muiz, Ods, NadjaNadja

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

CoonArt

[FOTO] Steller Zeearend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-12-18 10:06

Beetje een gedoe geweest om 'm op de foto te krijgen maar toch... (leuk hè, tralies? -:(- )

Afbeelding

Horses are the dolphins of the plains, the spirits of the wind; yet we sit astride them for the sake of being well-groomed, whereas they could have all the desire in the world to bolt, but instead, they adjust their speed and grace, only to please us, never to displease.
– Lauren Salerno

kwita

Re: [FOTO] Steller Zeearend

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 10:09

oliebol wat een mooi beest, ik dacht even dat het een dummy /nepperd was!

Tijd heeft vleugels maar geen teugels, carpe diem!

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-12-18 10:10

kwita schreef:
oliebol wat een mooi beest, ik dacht even dat het een dummy /nepperd was!

:') Nee hij was toch echt REALLY REAL!

Horses are the dolphins of the plains, the spirits of the wind; yet we sit astride them for the sake of being well-groomed, whereas they could have all the desire in the world to bolt, but instead, they adjust their speed and grace, only to please us, never to displease.
– Lauren Salerno

Goof

Re: [FOTO] Steller Zeearend

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 10:21

Eindelijk weer een foto waarop ik wil reageren coonart.
Dit is nou een scherpe, heldere foto, mooie kleuren. Je had hem van mij iets ruimer mogen laten of een andere compositie mogen pakken, maar ik vind dat je hem er mooi op hebt gezet.

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-12-18 15:02

Goof schreef:
Eindelijk weer een foto waarop ik wil reageren coonart.
Dit is nou een scherpe, heldere foto, mooie kleuren. Je had hem van mij iets ruimer mogen laten of een andere compositie mogen pakken, maar ik vind dat je hem er mooi op hebt gezet.

Normaal plaats ik tegenwoordig foto's op Zoom.nl (bijna dagelijks!) en op de meeste ervan krijg ik ook heleboel goede 'stemmen'...

Bedankt, Goof! Zal proberen om in 2019 op dezelfde weg door te blijven gaan... :)

– Lauren Salerno

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie