leuk dat jullie kijken! Ook mij leek het leuk om een jaaroverzicht te maken. Wow, wat is het moeilijk om uit zoveel fotosessies, zoveel foto's, maar zo weinig plaatjes te kiezen!

Ik heb een kleine greep uit mijn werk genomen. 2018 was het Jaar waarin ik mij in januari voornam om er mijn fotografie jaar van te maken. En ik kan zeggen dat dat is gelukt. Zo is MSchouten fotografie nu officieel en leer ik met elke fotosessie bij en volgde ik een aantal workshops. Het is zo bijzonder hoeveel energie je van je passie krijgt, elke fotosessie is weer een feestje. Ik fotografeerde dit Jaar voor het eerst bruiloften. 3 stuks, heel leuk, maar enorm vermoeiend. Dit hoop ik ooit weer op te pakken, maar eerst wil ik mij op andere dingen focussen. Mijn hart ligt bij de dieren. Honden fotografie vind ik fantastisch om te doen.
Hopelijk genieten jullie mee

01. Februari: Ik volgde de workshop honden in actie fotograferen bij MoNoa Photography.

02. Februari: Ook had ik een enorm leuke fotosessie bij kasteel de Haar in Haarzuilen.

03. Februari: 2 hele leuke honden mogen fotograferen in de Loonse en Drunense duinen, waaronder deze.

04. Maart:

05. April: Een enorm leuke fotosessie met dit blije mannetje

06. April: Een fotosessie in de Loonse en Drunense duinen

07. Mei:

08. Mei: In mei mocht in verkoopfoto's maken van een nest super lieve puppy's.

09. Juni: Ik was aanwezig bij een fotomeeting in Ommen.

10. Juli: Een super leuke fotosessie met allemaal zussen. Ook de gezinnetjes nog even op de foto gezet.

11. September: Ook weer aanwezig bij een fotomeeting in de Loonse en Drunense duinen.

12. Oktober:

13. December: Wederom mocht ik verkoopfoto's maken van een heerlijk nestje puppy's.

14. December:

15. December:

Op naar een nieuw jaar, vol nieuwe uitdagingen en ontwikkelingen