[FOTO] @ Oostende

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

nenahdm

[FOTO] @ Oostende

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-18 20:37

Ik weet niet of ik er goed aan doe om hier een topic te openen aangezien er meestal weinig reactie komt.. maargoed, wil toch even een paar beelden delen van vandaag!
Ik studeer fotografie 1BA aan het KASK in Gent. In het tweede semester hebben we een autonoom werk en ik heb ervoor gekozen om portretten te maken op straat van mensen die mij intrigeren. Los van dat maak ik ook beelden van het onderweg zijn, want er vind niet altijd een ontmoeting plaats.

Dit zijn dus observatie/straatbeelden die ik vandaag gemaakt heb in Oostende :)

Normaal gezien werk ik altijd in zwart wit maar het zou echt een afbreuk doen aan deze beelden denk ik :P

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Vraag mij af wat jullie ervan vinden, is natuurlijk heel wat anders dan we gewend zijn hier op bokt ;)

JodieR

Re: [FOTO] @ Oostende

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 21:00

Vind vooral foto 3 erg leuk! Lijkt bijna of de kinderen zo in positie zijn gezet.

Foto 1 trekt toch de gele kraan? de aandacht van de foto. Terwijl als ik er beter naar kijk ik zie dat de mensen de zelfde kant op kijken.

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 21:06

Zoooo die 2de foto is echt goed!!! Harry Geuyaert sfeertje echt Nice!

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-18 21:18

Haha wow magnum :+
De 2de is ook mijn favoriet. Vond het zoiets absurd, een trampoline op het strand, dan die werken op het strand (die buis met hoopjes zand ernaast). En de kleuren komen ook overal een beetje in terug

In de eerste foto is die kraan misschien ietwat overheersend nu je het zegt, mijn aandacht gaat naar de kraan, dan naar die gele helm en zo op die twee personen die trouwens naar een andere kraan aan het kijken zijn :))
maar de focus ligt nu wel op de middenlijn