[FOTO] Picture of the Week! Deel VI - 2018

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Talithah
Berichten: 655
Geregistreerd: 13-02-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-18 22:42

Fantastisch Tigress elke week weer!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101767
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: [FOTO] Picture of the Week! Deel VI - 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-18 22:55

Ik hoop morgen een foto te maken op de Tinker hengstenshow!!

Tigress

Berichten: 8943
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-18 23:28

Talithah schreef:
Fantastisch Tigress elke week weer!

Bedankt! :D

Klinkt goed Marlies, ben erg benieuwd wat voor moois je er van gaat maken :j

Bnet
Berichten: 2234
Geregistreerd: 17-10-11
Woonplaats: Boxtel

Re: [FOTO] Picture of the Week! Deel VI - 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-18 10:30

mijn week 13
Afbeelding

Marjo

Berichten: 37228
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-18 13:00

#13

Afbeelding

MarjanB

Berichten: 16458
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Regio Boxmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-18 14:49

Mijn week 13 oude foto met macro geschoten door het riet
AfbeeldingIMG_8561 by [naam], on Flickr

Nayomie
Berichten: 32782
Geregistreerd: 31-12-10

Re: [FOTO] Picture of the Week! Deel VI - 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-18 15:20

Week 13

Afbeelding

Cynn
Fotograaf

Berichten: 14471
Geregistreerd: 29-06-05
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-18 15:26

Week 13


Afbeelding

Nayomie
Berichten: 32782
Geregistreerd: 31-12-10

Re: [FOTO] Picture of the Week! Deel VI - 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-18 15:30

Deden we nog aan feedback trouwens? :')
Ik zit wel doodleuk te schrijven, maar ik weet helemaal niet wat daarover is afgesproken.

MarjanB

Berichten: 16458
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Regio Boxmeer

Re: [FOTO] Picture of the Week! Deel VI - 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-18 15:35

Feedback mag altijd! :D

Nayomie
Berichten: 32782
Geregistreerd: 31-12-10

Re: [FOTO] Picture of the Week! Deel VI - 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-18 15:36

Oke top, dan schrijf ik weer verder :D
Nja ik herinner me namelijk nog een discussie in het topic, dus vandaar dat ik even twijfelde :o

Nayomie
Berichten: 32782
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-18 16:04

Feedback week 12:

Oke niet boos worden, ben zelf ook geen pro fotograaf hoor _O-

Agossie: Mooie scherp, nieuwsgierig! :D
Annetjuuh: Leuk gedaan! Had hem liever nog iets meer ruimte gezien boven haar hoofd. Verder prima kleurbewerking zo.
Arianne: Leuk Konijn, ik had net dat achterste stukje van het konijn nog even meegenomen, is nu wel kort "afgesneden?". Verder geen commentaar, prima foto!
Athelas: Leuke foto! Lekker kleurrijk, scherp, misschien iets te overbelicht hoofd van die weerkaatsing, maar niet enorm storend.
Babette: Ahh gossie leuk! Goede kleurkeuze door het niet te heftig te maken, scherp, geen aanvulling.
Bellatrix: Ik ken je, je hebt een persoonlijke smaak. Heftige nabewerking, maar voor jouw stijl, prima en herkenbaar :D
BernetteO: Ik vind hem iets aan de donkere kant, maar compositie vind ik wel mooi.
Calice: Vind ik ook wat donker, maar ook leuke compositie. Maar goed, we hebben het weer ook niet geheel mee he :P
cathyenbeau: Leuk! interessant! vind het eigenlijk wel wat mysterieus hebben.
Cynn: Toffe, hele scherpe foto. Geen aanvulling.
Fem: Leuke drieluik, bijzonder om een bevalling te fotograferen!
Fientj: Toffe hoek! Scherp, netjes. Mis iets meer levendigheid in de foto, maar vind dit wel een toffe hoek om een foto te maken!
Fris: Ik zou persoonlijk het halstertouw hebben weggewerkt. Leidt een beetje af vanwege de felle roze kleuren :D Verder vind ik het een leuke foto!
Gerdjehoran: Compositie is erg tof! Ik vind de hond alleen wat overbelicht. Hij lijkt wat bruin, en dat valt nu een beetje weg door de belichting. Verder prima foto!
Hamsterfan: Heel scherp, vette actiefoto! Had denk ik hem iets gecentreerder willen zien, die hindernis, maar dat zal wel mijn autistische trek zijn dat wat te veel naar links zit :') Maar verder, geen aanmerking. Ja, wanneer mogelijk, die mensen wegbewerken op de achtergrond.
Hannemarie: Heerlijke vrolijke foto! Wordt er blij van en heb op die manier zin in de zomer eigenlijk. Heb je bewust gekozen voor de schaduw van de persoon in kwestie en de rozen op de achtergrond te houden?
horses_m: Vette portretfoto! Paard schiet er lekker uit! Tof! En scherp. Geen aanmerking.
Iselda: Hoe simpel bedacht, ik vind hem wel tof.
Jespri: Ahh lief! Ik denk dat die blauwe omlijning misschien mooier was als die weg waren, maar goed, dat is mierenneuken :') Verder chille foto!
kirsten4: hmm ik vind hem wel interessant eigenlijk. Rustige achtergrond. Heb geen commentaar.
LoveSenna: Gaaf!! Je doet me zo denken aan een fotograaf die ik echt geweldig vind. Kom zo even niet op de naam, maar die maakt precies zulke foto. Tip, de oren vervagen ook nu wat, dat is zonde, mooier als deze gewoon lekker 'plat' erop staan. Heb je nog wat aan vervaging gedaan overigens? Bij de manen lijkt net of er met een brush overheen gegaan is. Verder geen commentaar, ik ben dol op zulke foto :D
LoveUggs: Mooi gedaan! Lastig ook, met een donkere achtergrond, en toch heb je de kat er netjes opgekregen. Nice!
magda_90: Lekker gladjes, hou ik wel van. Hij lijkt nu alleen wel iets minder scherp te zijn door misschien net iets te veel gladheid. Maar schijn kan bedriegen hoor :j
MariaMaaike: Gaaf! Iemand had het over panorama ervan maken. Nja misschien een cm van de foto af had gekund, maar meer zou ik niet gedaan hebben. Die lucht is juist heel gaaf voor deze foto.
Marriet: Ook mooie compositie! Dat blokje hout leidt wel iets af, maar ja, je kunt moeilijk alles vermijden :')
MarijeR: Leuke foto! Beetje zelfde commentaar als magda_90. Bedenk me alleen dat het misschien ook wel kan komen door het feit van glad en zwart/wit. Ik zie wel waar je op ingezoomd heb, maar door de rest erom heen, lijkt het weer wat minder scherp. Zal vast gezichtsbedrog zijn :P
MarjanB: Oh gossie, die heeft vast wat uitgespookt, of heeft iets in het vizier :D Mooi! Scherp, misschien had ik iets meer ruimte aan de onderkant, mooier gevonden.
Marjoow: Ik vind hem iets kort gemaakt. Mond staat er ook maar nét op. En oren niet. Ik vind oren én mond, of, geen mond en geen oren, denk ik mooier. Maar verder, nabewerking vind ik heel fijn om naar te kijken! :D
MichieldeM: Gekke foto, zo simpel, maar ook zo interessant. Fijne nabewerking, scherp, duidelijk onderwerp. Fijn!
Murosch: Kippetje! Vond hanen ook altijd leuker te fotograferen dan hennen trouwens. Dat terzijde :') Ik mis iets scherpte in het ook, maar kam is wel weer mooi zo. Prettige bewerking, prima compositie. Misschien iets meer lichaam.
NESCAFE: Oehhh heel tof gedaan! Krijg het er spontaan koud van. toffe panorama!
Nioble: Nice! Mensen fotograferen lijkt me best moeilijk, en je hebt zo het onderwerp heel mooi neergezet. Geen commentaar.
Nooor_: Oh jeetje ik vind poppen altijd wel beetje eng haha. Ik zou persoonlijk iets door mijn knieeen gegaan zijn voor een betere verhouding, en de paal stoort. Maar wel duidelijk het idee. En het meisje is zeker mooi als onderwerp gesteld. :D
Nynkster: Mooie foto! Misschien dat hangende draad op de achtergrond wegbewerkt. Verder geen commentaar.
Pauley: Het idee vind ik erg nice! Ik weet alleen niet zo goed wat nu het onderwerp is; de haren of de frontriem. Haren zijn mooi scherp, frontriem alleen niet. Denk dat andersom misschien iets mooier was geweest. Maar dit compositie is zeker tof en interessant!
Quir: Ik word altijd wel getrokken door jouw foto's. Vind deze ook weer lekker interessant. Mooi gedaan, eigenlijk geen commentaar.
R_emkee: Mooi scherp, fijne foto! mis iets aan levendigheid in de ogen, verder prima foto.
Revanches: Ohh tegenlicht! Dat zou ik ook ook willen. Mooie achtergrond zo, gaaf! Denk dat het afgemaakt zou hebben als de overige kleuren op het paard misschien ook donker waren. Dan had je mooie sillouette gehad denk ik.
rosslover: Gave foto hoor! Mooie actie en lekker pit. Alleen de scheve horizon vind ik jammer. Ik heb hem eens bekeken als die recht is, ik denk dat dat een prima uitslag zou hebben gehad, actie was dan nog steeds mooi zichtbaar geweest.
Sharani: Ijzig! Brr, ik krijg het er spontaan weer koud van. Interessante foto. Misschien iets meer van boven afgesneden, klein stukj, en klein stukje van onder. maar dat is ook weer persoonlijke voorkeur denk ik.
Tahlitha: Oh gossie <3 Ik mis iets aan scherpte en achtergrond had misschien iets minder aanwezig kunnen zijn (je kunt bijvoorbeeld een mooie muur, of leuke natuur achtergrond kiezen). Verder zeker een interessante foto! :D
tesseke: gave foto, fijne achtergrondkeuze, mooi scherp. Geen aanvulling.
Tigress: Nice! Ik vind de kleurverhoudingen ook erg mooi! Geen commentaar, goede foto.
xEliesx: Oh jeetje, toffe foto! Interessant, je bent als kijker nieuwsgierig waar die naar toe wilt, want de kat heeft duidelijk zichtbaar een doel. Zwart-wit keuze, prima.
xMayo: Nice! Echt een hele vette foto. Geen commentaar. Gewoon, prima. :P

Hannemarie

Berichten: 3210
Geregistreerd: 19-04-09
Woonplaats: Genemuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-18 16:41

Nayomie schreef:
Feedback week 12:

Oke niet boos worden, ben zelf ook geen pro fotograaf hoor _O-

Hannemarie: Heerlijke vrolijke foto! Wordt er blij van en heb op die manier zin in de zomer eigenlijk. Heb je bewust gekozen voor de schaduw van de persoon in kwestie en de rozen op de achtergrond te houden?

Super lief, dank je wel voor je feedback! *D
Ja bewust voor gekozen, 1 omdat ik het wel leuk vond staan en 2 omdat ik het waarschijnlijk toch niet netjes weg krijg :D

Iselda

Berichten: 1753
Geregistreerd: 31-01-09
Woonplaats: Noord-Holland Noord

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-18 16:51

Nayomie schreef:
Feedback week 12:

Iselda: Hoe simpel bedacht, ik vind hem wel tof.


Leuk, dank je. Ik had werkelijk geen ander idee. Vond het ook wel leuk uiteindelijk :j

Iselda

Berichten: 1753
Geregistreerd: 31-01-09
Woonplaats: Noord-Holland Noord

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-18 16:58


Fris

Berichten: 827
Geregistreerd: 06-05-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-18 17:56

Week 13

Afbeelding

Pauley

Berichten: 690
Geregistreerd: 16-12-15
Woonplaats: In huis

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-18 18:04

Bedankt voor de feedback!

week 13

Afbeelding

via bokt upload

kirsten4

Berichten: 2902
Geregistreerd: 02-01-13
Woonplaats: Overijssel

Re: [FOTO] Picture of the Week! Deel VI - 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-18 18:06

Dankjewel Nayomie !! :)

Sharani
Berichten: 4671
Geregistreerd: 23-03-07
Woonplaats: Fryslân

Re: [FOTO] Picture of the Week! Deel VI - 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-18 18:18

Bedankt voor de feedback Nayomie, ik ga zeker eens kijken wat iets anders bijsnijden voor effect heeft.

MarjanB

Berichten: 16458
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Regio Boxmeer

Re: [FOTO] Picture of the Week! Deel VI - 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-18 18:21

Denk je nayomi! Haha er onder zat de doos dus helaas niet meer ruimte voor de kat :)

Mariett

Berichten: 4425
Geregistreerd: 13-12-11

Re: [FOTO] Picture of the Week! Deel VI - 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-18 18:33

Mijn week 13, de arme pony moest er weer aan geloven.
Afbeelding
Ik was alleen en ze stond los voor een staldeur met hooi aan beide kanten. Ik moest een foto maken voor POTW. Als er iemand bij was en ik had tijd gehad had ik de manen mooi uitgehaald en veel meer hals op de foto gezet. Dat lukte nu gewoon niet, met steeds heen en weer rennen, haha.

Gerdjee

Berichten: 1508
Geregistreerd: 17-05-13
Woonplaats: Noord Brabant, Nieuwendijk

Re: [FOTO] Picture of the Week! Deel VI - 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-18 19:19

@nayomie ik snap niet helemaal wat je bedoelt, maar het was in ieder geval een grijze hond en we hebben met een zilver reflectie scherm gewerkt

R_emkee

Berichten: 3455
Geregistreerd: 11-09-06
Woonplaats: Tussen apeldoorn en Arnhem in

Re: [FOTO] Picture of the Week! Deel VI - 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-18 19:37

Thankss Nayomie ;)

Week 13

Bewust even de ruiter erafgeknipt ivm privacy ;)
Afbeelding

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101767
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-18 21:39

Week 13. Vandaag gemaakt op de hengstenshow!

Afbeelding

LoveSenna

Berichten: 265
Geregistreerd: 11-07-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-18 22:05

Week 13

AfbeeldingDSC_0087 by Femke Slingerland, on Flickr


Nayomie schreef:
LoveSenna: Gaaf!! Je doet me zo denken aan een fotograaf die ik echt geweldig vind. Kom zo even niet op de naam, maar die maakt precies zulke foto. Tip, de oren vervagen ook nu wat, dat is zonde, mooier als deze gewoon lekker 'plat' erop staan. Heb je nog wat aan vervaging gedaan overigens? Bij de manen lijkt net of er met een brush overheen gegaan is. Verder geen commentaar, ik ben dol op zulke foto :D


Heel erg bedankt! Bedoel je Nikki de Kerf? Ik was namelijk door haar geïnspireerd. ik vind haar stijl echt heel erg gaaf! Ja klopt de randjes waren een beetje slordig, maar ik had haast dus niet echt de tijd om het netjes te af te werken :o