[FOTO] Picture of the Week! Deel VI - 2018

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
JewEmm

Berichten: 3140
Geregistreerd: 10-01-08
Woonplaats: Erm

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 17:12

Mijn laatste. Week 52. Beetje bizarre drieluik, alle foto's zijn vandaag gemaakt...

Afbeelding

Bnet
Berichten: 2234
Geregistreerd: 17-10-11
Woonplaats: Boxtel

Re: [FOTO] Picture of the Week! Deel VI - 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 19:51

Week 51 is er bij mij helemaal bij in geschoten. Hier alsnog:
Afbeelding

En de laatste voor dit jaar, week 52:
Afbeelding

Calice

Berichten: 9830
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: Hardinxveld-Giessendam

Re: [FOTO] Picture of the Week! Deel VI - 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 20:43

Week 52,
Afbeelding


Iedereen een liefdevol 2019 :)

Arianne

Berichten: 1749
Geregistreerd: 12-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 22:35

De laatste alweer!!! Ik deed dit jaar voor het eerst mee; wat een uitdaging soms :P Ik heb gemerkt dat ik net te vaak toch een oude foto in moest leveren (zoals ook nu). Mijn stok achter de deur bleek een dun twijgje, haha. Voor mij ook een reden om niet aan een nieuw jaar te beginnen, maar ik blijf jullie wel volgen. Want jeetje, wat zitten hier een paar machtig goede fotografen tussen die de nodige inspiratie gaven. Heb genoten, en dat blijf ik doen.

Bedankt allemaal en een supermooi, gelukkig, gezond en fotogeniek 2019 toegewenst!

Afbeelding

Tigress

Berichten: 8942
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 22:41

Wel een hele mooie als afsluiter hoor Arianne! <3


Week 52:
Ik sluit dit jaar af met Jarvis (surprise! :') )Weer met zijn favoriete bezigheid, de flirt pole <3 De glimlach zegt alles, en met zo'n glimlach sluit ik dit jaar af *\o/* Op naar de volgende editie! :D
Afbeelding

JewEmm

Berichten: 3140
Geregistreerd: 10-01-08
Woonplaats: Erm

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 23:00


LoveUggs

Berichten: 8677
Geregistreerd: 12-01-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 19:05

Met het vuurwerk knallend om mij heen, wacht ik tot mijn vriend thuis komt. Laat ik knallend het jaar uit gaan met nog 1 keertje feedback :D Het is al zo lang geleden dat dat door iemand gedaan is!

Annetjuuh – Mooie hond, ik hou er van! Ik krijg het idee dat hij net niet helemaal scherp is, dus had hem graag wat scherper gezien. Ik vind de manier van nabewerking wel heel leuk gedaan, mooie stijl, dat kan ik wel waarderen. :j Verder had ik hem anders geschoten. Ik had hem horizontaal geschoten met de hond meer rechts in beeld zodat je prettiger naar de foto kijkt.
Arianne – Mooi! Heb je bewust gekozen om de kaars in beeld te laten? Ik denk dat ik hem ook heel gaaf had gevonden zonder kaars in beeld. :j
Athelas – Heb je al eerder een soortgelijke foto ingeleverd? Hij komt me ontzettend bekend voor. Ik vind het een mooie foto maar iets te donker. Al het zwarte is diepzwart, en in je achtergrond is dat uiteraard geen probleem, maar ook je schaduwen zijn zo donker dat ze in je achtergrond samenkomen. Dat is zonde. Het haalt ook diepte uit je foto en maakt hem wat platter. Probeer de volgende keer je schaduwen wat lichter te houden zodat er meer diepte in je foto komt.
Bellatrix - Heerlijke vampier tandjes <3 Je foto is wat korrelig, is dit bewust gedaan? Hij oogt iets te veel verscherpt. Verder: Prachtige bokeh! <3
Bnet – Schiet je met de telefoon of met een camera? Ik vind de verdeling in je foto erg goed. Mooi op ongeveer 1/3 je horizon en een rechte horizon. Jammer dat de foto niet scherp is.
Calice – Een knallend uiteinde! Leuk gedaan, die wil ik ook nog eens gaan proberen! Jammer dat de rechter kant net buiten beeld valt, maar verder vind ik hem leuk gelukt.
Fem – Prachtig. Geen andere woorden voor.
Fris – Heerlijke kerstplaat! Niks op aan te merken.
Hannemarie – Lieve foto! Jammer dat hij niet helemaal scherp is. Ook denk ik dat je teveel contrast hebt gebruikt.. Hij is erg donker op sommige punten.
Iselda – Mooi, is er een reden dat ze weg kijkt?
JewEmm - Ik vind het juist een leuke drieluik! Het voorjaar dat al inzicht is, middenin de winter!
magda_90 – Ik vind hem gaaf! Je hebt altijd zo’n heerlijke eigen stijl!
MarijeR – Prachtig! Als iets mij NIET ligt is het landschaps fotografie, dus ik kan alleen maar zeggen: Super!
NESCAFE – Lief! Niks op aan te merken.
Nynkster – Mooie foto. Ik had hem persoonlijk misschien meer met het paard rechts gemaakt, maar is in dit geval denk ik meer een kwestie van smaak.
Pauley – Jammer dat de foto niet scherp is. Ik denk dat je een te trage sluitertijd gebruikt hebt.
R_emkee – Jij ook fijne dagen! Als combinatie van foto’s had ik het zelf anders aangepakt, maar als ik naar de foto’s op zichzelf kijk zeg ik: goed gelukt! Niks op aan te merken.
Sharani - Prachtig!
Talithah – Ah leuke hondjes! Jammer dat de foto niet scherp is. Het zwarte is wat te donker, denk aan de schaduwen. Kijk maar eens naar de zwarte hond. Ik kan de ogen haast niet zien. Dat is zonde.
Tigress – Geweldig weer! Toppie.
xEliesx – Mooie orchidee! Ik vind het jammer dat de foto wat vaal is. Misschien kan je hem wat levendiger maken?
xMayo - <3 <3 Geweldig, mooie afsluiter van dit feedbackrondje! Niks op aan te merken.

Iedereen een hele fijne jaarwisseling en op naar geweldige foto's volgend jaar! *\o/*

Pauley

Berichten: 688
Geregistreerd: 16-12-15
Woonplaats: In huis

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 19:09

LoveUggs schreef:
Pauley – Jammer dat de foto niet scherp is. Ik denk dat je een te trage sluitertijd gebruikt hebt.


Bedankt voor de feedback!
Het is een telefoon foto :P .
Hij is bij mij wel scherp maar misschien dat hij op de computer te veel vergroot wordt ofzo.

Agossie

Berichten: 16370
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: De Meern

Re: [FOTO] Picture of the Week! Deel VI - 2018

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-18 19:18

Het nieuwe topic staat al klaar! Nog even wachten tot 1 januari, dan ga ik hem plaatsen.
Zou leuk zijn als ik zelf ook weer wat actiever mee zou doen...

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101749
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: [FOTO] Picture of the Week! Deel VI - 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 19:35

Ja, dat zou leuk zijn!!

Tigress

Berichten: 8942
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Re: [FOTO] Picture of the Week! Deel VI - 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 19:37

Zou leuk zijn! Come join the fun! <3
Dankje LoveUggs! Ik werd zo blij van zijn koppie daar, dat dat mijn afsluiter zou gaan worden <3

Sharani
Berichten: 4671
Geregistreerd: 23-03-07
Woonplaats: Fryslân

Re: [FOTO] Picture of the Week! Deel VI - 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-19 00:06

Bedankt voor de feedback, Loveuggs!

Ook namens mij iedereen een fijne jaarwisseling en de wensen voor komend jaar!

Arianne

Berichten: 1749
Geregistreerd: 12-10-01

Re: [FOTO] Picture of the Week! Deel VI - 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-19 00:08

Dank je wel LoveUggs! Ja, zat te twijfelen of ik dat kleine stukje kaars erop zou laten staan. Toch maar zo gedaan, maar nu denk ik dat je gelijk hebt

magda_90
Berichten: 32280
Geregistreerd: 24-09-06

Re: [FOTO] Picture of the Week! Deel VI - 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-19 00:16

Bedankt LoveUggs Wat lief. :+: Jij en iedereen hier ook een hele fijne jaarwisseling!

Agossie

Berichten: 16370
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: De Meern

Re: [FOTO] Picture of the Week! Deel VI - 2018

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-19 01:31


JewEmm

Berichten: 3140
Geregistreerd: 10-01-08
Woonplaats: Erm

Re: [FOTO] Picture of the Week! Deel VI - 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-19 01:35

*\o/* *\o/* *\o/* Jeej!

En een gelukkig nieuw jaar allemaal!

Bnet
Berichten: 2234
Geregistreerd: 17-10-11
Woonplaats: Boxtel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-19 03:57

Bedankt voor je feedback LoveUggs! Deze is met een telefoon geschoten, maar wel over compositie nagedacht. Heel leuk om te horen dat de verdeling mooi is!

Bedankt voor weer een jaar POTW! Ik moet zelf nog even nadenken of ik de volgende weer mee doe, er komt wel een druk jaar aan, maar ik vind het ook wel weer erg leuk.

En: gelukkig nieuwjaar allemaal!

Talithah
Berichten: 655
Geregistreerd: 13-02-09

Re: [FOTO] Picture of the Week! Deel VI - 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-19 00:26

Bedankt voor je feedback LoveUggs!!
vind het echt tof hoe jullie er zoveel tijd in stoppen voor feedback,
ik weet dat ik niet technissch ben maar vond het leuk om elke week
in te leveren en vol te houden.
Of ik dit jaar weer mee doe betwijfel ik.
Heb genoten van al jullie prachtige werken en kom vast kijken.
Succes allemaal en bedankt!

Afbeelding

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 11:31

JewEmm en Agossie, heel erg bedankt weer voor het organiseren en bijhouden van het topic +:)+

Agossie

Berichten: 16370
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: De Meern

Re: [FOTO] Picture of the Week! Deel VI - 2018

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-19 12:22

2018 gaat alle eer naar JewEmm.