Ben benieuwd wat jullie hier van vinden.
Foto 1, niet een hele speciale, maar ik vond wel dat hij in deze serie hoorde.

Foto 2, de show werd geopend, door het idee ''meisje met de zwavelstokjes''

Foto 3 & 4, Clown Milko en Clown Mischa, hadden een wasstraat, voor een kleine race auto, maar tja, dat gaat natuurlijk nooit goed.

Foto 5, een levende kanonskogel. Hij werd echt afgevuurd en in een net gelanceerd.

Foto 6, de sterke mannen. Tijdens de show klapte de onderste man tijdens een truck door zijn rug heen. Maar hij pakte het wel gewoon weer op. Maar dat zag er echt heftig uit.

Foto 7 Justin Ronde, ook wel de nieuwe Hans Klok genoemd. Hij is pas 20 jaar, en is nog flink aan het leren!

Foto 8, Clown Milko als Indiaan

Foto 9, vermaak tijdens de opbouw van een volgende act, en stiekem ergens wel een van mijn favoriete foto's van de avond.

foto 10 en 11, Deze dame gaf een geweldige show op haar motor. Ze was net terug uit Las Vega's.

Foto 12, 13 en 14, De clowns gingen een foto maken van 2 mensen. En of het gelukt was!

Foto 15, de Spreekstalmeester. En ook deze foto is een van mijn favoriete foto's!

De foto's hebben heel veel ruis. Maar dat kwam door het licht daar, de Iso is flink opgeschroefd.
Wat vinden jullie van de foto's? Een reactie zou ik echt oprecht leuk vinden, en opbouwende kritiek is ook van harte welkom!
Edit: Boktupload maakt de kwaliteit bagger, en de foto's zijn door de upload onscherp geworden! Sonde.