[FOTO] foto jaar Amy-Rose Fotografie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

monbyou

[FOTO] foto jaar Amy-Rose Fotografie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-17 13:10

Ik zit al heel wat jaren op bokt maar heb nog nooit een topic gemaakt dus dat vond ik nu de hoogste tijd om te doen :D Ik fotografeer nu 4 jaar maar sinds een half jaar fanatiek onder de naam: Amy-Rose Fotografie. Kijk mee en geniet van de foto’s :)

Januari en februari: deze 2 maanden waren heel druk met verhuizen en ik ben in deze maanden niet tegenkomen aan fotograferen.

Maart: Mijn paarden staan op een stal waar je mooi de gelegenheid heb om black foto’s te maken, dus mijn pony mocht model staan.

Afbeelding

April: Heb ik het paard van een stalgenootje op de foto gezet.

Afbeelding

Mei: Ik keek heel erg uit naar deze maand omdat in deze maand de workshop paardenfotografie had bij Julliette Laurent. Ik heb super veel geleerd deze dag en ga in Januari 2018 weer die kant op om een workshop photoshop en lightroom te volgen. De paarden op de foto stonden die dag model.

Afbeelding

Afbeelding

Juni: Ben ik bij een kennis langs geweest om 7 van zijn paarden op de foto te zetten. Dit is mijn favoriete foto die ik die dag gemaakt heb.

Afbeelding

Juli: Ik had genoeg gespaard om mijn droomlens aan te schaffen: de Nikkor 70-200 2.8 <3 Na de aanschaf en uitproberen werd ik gevraagd of ik afscheidsfoto’s kon maken van een hond.

Afbeelding

Augustus: Ben ik meerdere keren naar de dierentuin geweest en heb ik eind augustus mijn nieuwe camera aangeschaft; een Nikon D7100

Afbeelding

Afbeelding

September: Heb ik meegedaan aan een zonsondergang meeting in Hargen aan zee. Ik had nog nooit op het strand gefotografeerd of zonsondergang foto’s gemaakt maar ben erg blij met het resultaat.

Afbeelding

Afbeelding

Oktober: Heb ik Deelgenomen aan een bijzondere paardenrassen meeting met als resultaat deze knappe Qaurter van 1,5 jaar en gave appaloosa op de foto vastgelegd.
Afbeelding

Afbeelding

November: Was het rustig qua foto’s, ik heb deze maand bijna geen foto’s gemaakt.

December: Organiseerde ik een kerst fotoshoot op stal en heb in totaal 24 paarden op de foto gezet, waaronder deze schattige shetlander. Tevens heb ik een fotoshoot gedaan waarbij deze 2 paarden samen op de foto mochten en heb ik foto’s kunnen maken van de hoefsmid die bezig was.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik heb dit jaar super veel geleerd, leuke mensen ontmoet en hoop volgend jaar nog meer te kunnen leren en natuurlijk nog meer foto’s te maken :D

xJolijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-17 23:06

Leuk overzicht! Er zitten mooie foto’s tussen. Zeker de laatste vind ik erg geslaagd :j mooi hoor!

d4rkhorse

Re: [FOTO] foto jaar Amy-Rose Fotografie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 08:29

Wat een vorderingen de laatste vind ik ook erg geslaagd! Blijf zeker verder doen

monbyou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-18 15:52

xJolijn schreef:
Leuk overzicht! Er zitten mooie foto’s tussen. Zeker de laatste vind ik erg geslaagd :j mooi hoor!

d4rkhorse schreef:
Wat een vorderingen de laatste vind ik ook erg geslaagd! Blijf zeker verder doen

Dank jullie wel :)