Ik heb besloten die van mij niet op te delen in maanden, maar terug te kijken op de ingeleverde foto's van Picture of the Week 2017. Een zeer geslaagd jaar mag ik wel zeggen. Ééntje waar ik bij Monoa, Claudio Piccoli én Andreas Romijn langs ben geweest op workshop. Veel geleerd, en vol goede moed gaan we daarmee dan ook door naar 2018
Ik had bij mijn PotW mapje (https://www.flickr.com/photos/146601545 ... 189629035/) al verkondigd With lots and lots and lots of Jarvis

Nou, dat is gelukt
Volgend jaar houden we die trend waarschijnlijk gewoon vol
Ik ben er dol op om dingen uit te proberen met mijn favoriete modelletje

Afijn, hier een kleine greep uit de vele foto's. Ik vond het een geslaagd jaar vol fotografie, en ik kijk er dan ook tevreden op terug. Dit jaar stond vooral in het teken van honden. Nu, in het laatste deel van het jaar, merk ik dat ook het paardenstukje weer aan begint te trekken. Ontzettend leuk!
1. We zijn het jaar begonnen met Jarvis.

2. Pluisje kwam ook nog even om de hoek kijken, de kat van mijn broer

3. Na de eerste workshop van Monoa, ik leerde meer te halen uit nabewerken.

4. Daisy, klein ondeugd

5. Gemaakt n.a.v. een foto opdrachtje op facebook

6. In de avonduurtjes in de zomer. Lara speelt met water

7. Workshop Claudio

8. En nog meer workshop Claudio

9. Oefencross Ronostrand. Laag zonnetje, mist nog wat over het water, en tegenlicht. Zo gaaf

10. Actie bij de Autumn Desert Trail.

11. Onverwacht nog mee kunnen doen bij de workshop van Andreas. Net zo onverwacht mocht ook Jarvis daar model staan

12. Eindelijk eens een ''voetjes van de vloer'' foto van Jarv.

13. Ook dit jaar weer een foto gemaakt met een sjaal
Exact een jaar nadat ik deze heb gemaakt 

14. Een lucky shot, uitprobeersel, maar ik vind hem persoonlijk gaaf
Deze dame stond in de deuropening te kijken naar de paarden die buiten werden gezet. Een alerte blik, zacht licht van buiten en donkere omgeving binnen gaven dit als resultaat 

15. En als afsluiter eentje van gisteren, bij een fotomeeting

Op naar een prachtig nieuw jaar. Dat ook dat jaar maar vol ontwikkeling mag zijn!