[FOTO] Lonneke Prins Photography en het jaar 2017

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Niobe

Berichten: 7991
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

[FOTO] Lonneke Prins Photography en het jaar 2017

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-17 22:04

Hoi allemaal!!

Er is weer een jaar voorbij.. De tijd vliegt! Het was geen geweldig jaar, voornamelijk persoonlijk, maar daardoor ook niet fotografisch.
Toch heb ik nog moeite moeten doen om de keuze wat te beperken.. Het enige wat blijkbaar altijd hetzelfde blijft is dat ik selecteren moeilijk blijf vinden _O-
Dat is niet omdat ik mijn eigen foto's zo onwijs fantastisch vind, maar omdat elke fotoshoot en elke foto een ander verhaal heeft en ik niemand (die op de foto's staan) tekort wil doen.

Ik zag dat een aantal anderen hun vorige jaaroverzichten erbij gezocht hadden, dat vond ik wel een leuk idee, dus dat heb ik ook gedaan!

[FK] [FOTO] Lonneke Prins Photography in 2015
[FK] [FOTO] Het 2016 van Lonneke Prins Photography

Het meeste dat ik in 2017 gedaan heb, is fantasy-achtige fotografie. Ik heb bijvoorbeeld meerdere fairs bezocht, namelijk Castlefest (1 dag), Elfia Arcen (2 dagen) en Elfia Haarzuilens (2 dagen). Daarnaast heb ik meegedaan aan fantasy fotomeeting in het Sonsbeekpark. Onderstaande foto's zijn een selectie uit al die dagen!

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

Ook heb ik met een paar mensen een privéshoot gedaan, met een zelfde soort insteek.

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding

Maar ook andere onderwerpen heb ik uit kunnen werken. Bijvoorbeeld een "boudoir" shoot.
Ik zal alleen een brave versie plaatsen, een iets minder brave foto zal ik in een linkje zetten := (alsnog heel subtiel hoor haha)

8.
Afbeelding

https://farm5.staticflickr.com/4644/275 ... 4ce0_o.jpg

Tussendoor heb ik ook nog een aantal paarden voor de lens mogen hebben! Niet vaak, helaas, maar toch wel hele mooie exemplaren, vind ik :D

9.
Afbeelding

10.
Afbeelding

Uiteraard moest mijn nichtje af en toe ook eens op komen draven om model te staan. Wat ze, gelukkig, heel graag doet!

11.
Afbeelding

Dan heb ik ook nog de eer gehad om een bruiloft te mogen fotograferen.

12.
Afbeelding

En dit jaar mocht ik ook weer de dansshow van dansschool GoDiva Dance fotograferen! Daarbij wilde ze, net als vorig jaar, tijdens de show weer foto's van mij gebruiken als backdrop.
Dit is een van de foto's die heel groot achter het podium te zien was tijdens 1 van de dansen:

13.
Afbeelding

Tijdens de dansshow zelf:

14.
Afbeelding

Concert/dansfotografie vind ik naast portretten ook erg leuk om te doen. Mijn vriend en ik zijn groot fan van Tarja Turunen en het geluk wil dat zij camera's toelaat tijdens haar concerten. Dus als we gaan, maak ik daar ook zeker gebruik van!

15.
Afbeelding


Wat 2018 zal brengen is voor iedereen een vraag natuurlijk, maar ik hoop van harte op een veel beter jaar, zowel persoonlijk als qua fotografie...

Volgend jaar zou ik meer moeite willen gaan doen om concerten te kunnen fotograferen (als iemand tips daarvoor heeft, heel graag O:) ).
Ook wil ik mijn portretfotografie wat meer ontwikkelen, zowel in de fantasy-stijl als meer au naturel.
En meer paarden fotograferen!!! /3

Bedankt voor het kijken en lezen, reacties vind ik altijd leuk <3
En iedereen alvast een heeeeeeel gelukkig en gezond 2018 gewenst!

mingming

Berichten: 2505
Geregistreerd: 30-01-13

Re: [FOTO] Lonneke Prins Photography en het jaar 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 22:58

Prachtig Lonneke!

Jester_

Berichten: 12279
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Re: [FOTO] Lonneke Prins Photography en het jaar 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 23:40

Lonneke je foto's zijn echt prachtig!! En je mag mijn knappe vosjes altijd op de foto zetten :D

annikeee19
Berichten: 2043
Geregistreerd: 01-08-14

Re: [FOTO] Lonneke Prins Photography en het jaar 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-17 08:26

Wauw super mooi !!! <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-17 14:16

Wauw, geweldig Lonneke! Je bent echt zooo sterk in de portretten, jeetje, wat mooi. Heel 'zacht' qua sfeer. Foto 8 ook geweldig gevonden met die spiegel.

En dan Tarja <3 Supergaaf he dat haar concerten camera-friendly zijn, en wat heb je haar mooi vastgelegd. Echt zo stralend en dankbaar als ze ook altijd overkomt!

Niobe

Berichten: 7991
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-17 18:30

mingming schreef:
Prachtig Lonneke!


Dankjewel!!! *D


Jester_ schreef:
Lonneke je foto's zijn echt prachtig!! En je mag mijn knappe vosjes altijd op de foto zetten :D


Dankje! En dat ga ik zeker in gedachten houden <3<3


annikeee19 schreef:
Wauw super mooi !!! <3


Dankje!! :)


NikkiDeKerf schreef:
Wauw, geweldig Lonneke! Je bent echt zooo sterk in de portretten, jeetje, wat mooi. Heel 'zacht' qua sfeer. Foto 8 ook geweldig gevonden met die spiegel.

En dan Tarja <3 Supergaaf he dat haar concerten camera-friendly zijn, en wat heb je haar mooi vastgelegd. Echt zo stralend en dankbaar als ze ook altijd overkomt!


Dankjewel voor je superlieve complimenten! <3
Ja Tarja is echt zo sympathiek! Live heel sterk en idd dankbaar en stralend is de juiste beschrijving! *D

Marit

Berichten: 8830
Geregistreerd: 10-04-09
Woonplaats: Velserbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-17 21:00

Die magische portretten zijn echt geweldig <3 Niemand is daar zo goed in als jij! *\o/*

Marjo

Berichten: 37258
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Re: [FOTO] Lonneke Prins Photography en het jaar 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-17 21:57

Zoo mooi :D
Zo eens met Marit ook :D

Niobe

Berichten: 7991
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-17 00:35

Marit schreef:
Die magische portretten zijn echt geweldig <3 Niemand is daar zo goed in als jij! *\o/*



Oww je weet niet half hoe lief ik dat vind <3 Dankjewel!!!

Maar ik kan me een aantal fantasy-style foto's van jou herinneren die iedereen het nakijken geven <3
Ga anders een keer mee naar een fair, alleen maar leuke mensen daar :D Ben wel heel benieuwd wat jij ervan zou maken!


Marjoow schreef:
Zoo mooi :D
Zo eens met Marit ook :D


:+:

Ann_Pam

Berichten: 2169
Geregistreerd: 30-09-08
Woonplaats: Nederland

Re: [FOTO] Lonneke Prins Photography en het jaar 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-17 00:51

Wat een gave stijl zeg!! Ben benieuwd wat 2018 jou gaat brengen aan mooie foto’s :)

Niobe

Berichten: 7991
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-17 13:15

Ann_Pam schreef:
Wat een gave stijl zeg!! Ben benieuwd wat 2018 jou gaat brengen aan mooie foto’s :)


Dankjewel!! :o