[FOTO] PDG Fotografie in 2017..

Moderators: Firelight, Essie73, Muiz, NadjaNadja, Dani

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

xpattystagor

[FOTO] PDG Fotografie in 2017..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-12-17 14:46

...Begon al flink druk!
begin januari stond er gelijk een fotomeeting op de planning en toevallig lag er ook sneeuw. Nog meer sneeuw in Februari zorgde voor 2 drukke maanden.
Afbeelding
Afbeelding

In Maart stond de meest gave fotomeeting op de planning. Ik had zelf een middeleeuwse jurk aangeschaft en zag het totaalplaatje voor mij, met barokke paarden en in een bos. Het idee van een fotomeeting was dus snel bedacht en met succes!
Afbeelding
De bloesems kwamen weer op in april en daar maakten we flink gebruik van. Haflinger Joerie stond model en naast de bloesems stond er ook een zonsondergangmeeting op de planning. Daar stond onder andere PRE Bonito voor mijn lens <3
Afbeelding
Afbeelding
Nog een knappe haflinger in Mei en een fine- art fotodag voor mijn portfolio.. Niet alleen de mooie momenten worden vastgelegd, maar helaas stond ook Iva model die dagen daarna ingeslapen werd.. ;(
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Juni was dit jaar wat rustiger, maar niet minder bijzonder! Na een hele regenachtige dag kregen Mandy (MandyR_ op bokt) en ik toch nog een prachtig zonnetje op de avondshoot :)
Afbeelding
Juli was een hele rustige maand ondanks de vakantie, maar na alle drukte is dat ook welleens lekker. Arabier Dayem stond nog heel knap model.
Afbeelding
In Augustus fotografeerde ik een newborn, een zonsondergangshoot en ging ik op vakantie naar de Ardennen. Ook daar heb ik gefotografeerd, de merensen van Les Olivettes stonden in de wei model.
Afbeelding
September stond in het teken van de paarse heide, en daar stond Eternity model. Ook met een paar actiefoto's!
Afbeelding
De herfst kwam eraan en dus een fotodag in herfstsferen. Knappe Gabriel paste perfect in de oranje tinten!
Afbeelding
November helaas een treurige maand.. De eigenaar van Celeste een afscheidsreportage geboekt. Ik vind dat zelf altijd heel speciaal om vast te leggen. Heel treurig, maar zo dankbaar dat je deze dierbare momenten nog vast mag leggen!
Afbeelding
Het jaar sloten we af in een sneeuwstorm met tinkerjaarlingen Aynil & Redmund. Zo koud, maar dubbel en dwars waard!
Afbeelding

2017 was voor mij weer een topjaar, en ik hoop dat 2018 nóg beter wordt!
Ik wens bij deze iedereen hele fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar <3

xo, Patty
http://www.PDG-FOTOOGRAFIE.NL

W W W. P D G - F O T O G R A F I E . N L Stagor <3

The_Cat

Re: [FOTO] PDG Fotografie in 2017..

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 14:52

De zonsondergang foto van de zee vind ik ontzettend mooi gedaan, ook de heideshoot is heel knap! Mooie foto's gemaakt! veel succes voor 2018!

To ride a horse is to ride the sky.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-17 23:00

Heel mooi overzicht met prachtige foto's!
In elke foto weer een hele fijne sfeer, heel mooi gedaan!
Als je gaat voor een nog beter 2018, dan belooft dat heel veel :D

xpattystagor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-12-17 23:31

Thanks ladies! :)

W W W. P D G - F O T O G R A F I E . N L Stagor <3

Pinici

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-17 11:17

Gaaf overzicht! Ik vind de foto's van de haflinger en de herfstfoto prachtig. Ben benieuwd naar je foto's in 2018! :)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie