Ik maak er niet een te lang verhaal van geloof ik
Deel gewoon graag wat foto's. Ze staan redelijk op chronologische volgorde 
In het allereerste begin van het jaar fotografeerde ik vooral mijn eigen monster.

Toen had ik het idee om foto's te maken met een middeleeuwse jurk (had hem net nieuw gekocht, dus dan wil je daar natuurlijk foto's van) en rook, en nou 'kende' ik toevallig nog iemand van een meeting, dus Nynke (Bamii hier op bokt) gevraagd of ze met haar Dieuwke mee wilde doen. En dat wilde ze wel!
Topic van Nynke: [ITP] Don't be afraid to go into the mist, but...

Lisa (Runa hier op bokt) had Runa net geleerd om te steigeren. Nou vind ik dat natuurlijk hartstikke mooi
Ik werd net gesponsord door een bedrijfje, dus ik moest daar wat foto's voor maken. Onder andere van Runa als eenhoorn.
In de zomer ben ik met mijn moeder op paardrijvakantie in Frankrijk geweest. Geweldig was het! Ik heb ook een middagje tussen de kudde in het hoge gras doorgebracht. En we hadden nog extra geluk, want er was net een veulentje geboren. Zó aandoenlijk!

Knappe Fee met zwarte achtergrond.

Toen weer een shoot met Nynke en haar Dieuwke. Twee weken later kwam het nieuws dat Dieuwke ziek was en daarna zelfs ingeslapen moest worden, echt bizar hoe snel dat gegaan is. Nynke heeft daar ook een topic over gemaakt.
[ITP] Voor de állerlaatste keer: Fairytale Dieuwke!

Toen werd het herfst, en Marleen (Marleen_a_a op bokt) wilde weer graag foto's van haar knappe Andretti, en dit keer met Elin er ook bij. De herfstkleuren vielen wat tegen, maar beide paarden deden het onwijs goed! En ontbrekende herfstkleuren zijn natuurlijk altijd wat bij te werken in Photoshop

Ik heb weer de exmoorpony's opgezocht, samen met Lisa

Mariett @ [ITP] Wilde paardjes in de vroege morgen

Mijn eigen paard bleek geen geboren fotomodel (of juist wel?)
Mariett @ [ITP] Doe het niet, Marie!

Ik deed mee aan een fotomeeting
[ITP] Er was eens..

Ontmoette ik Nynkes nieuwe trots en deden we gelijk een kerstkrans om haar nek.
Bamii @ [ITP] Geen dure audi, bmw of zelfs een oude fiat maar wel...

En zette ik in de sneeuw van afgelopen week Runa nog eens op de foto! Nu zonder hoorn, heeft ze toch niet nodig.

Het was voor mij een beetje een rustig fotografiejaar, kijken of 2018 wat drukker wordt! Ik heb er wel van genoten en weer veel geleerd, leuke mensen ontmoet of beter leren kennen. Dus op naar 2018!