2017 was voor mij een fotografiejaar om nooit te vergeten, Ik had meer opdrachten dan ooit te voren en heb onwijs mooie dingen mogen doen, zoals vele workshops geven, heel veel nieuwe mensen mogen ontmoeten maar ook een reis naar Zwitserland samen met Eliane van Schaik maakte dit een jaar vol hoogtepunten! Ik neem jullie daarom graag mee in mijn 2017.
PS. Let vooral ook op alle aanklik linkjes.. jullie kunnen je vast voorstellen dat het niet te doen was om een selectie van maar 15 foto's te maken

Januari
Januari begon met een aantal leuke fotosessies en ook een van de eerste workshops die gaf. Madelon was hierbij aanwezig met Lieve en Dyson als model. Er lag nog een klein beetje sneeuw, en dat in combinatie met dit heerlijke snoetje!

Februari
Begin dit jaar huurde ik nog een studioruimte, in de wintermaanden deed ik toen dus nog redelijk veel studiosessies. Waaronder dit schatje van Renee Zandbergen.

Al deze knapperds kwamen onder andere ook op bezoek in mijn studio:
Klik | Klik | Klik | Klik | Klik | Klik | Klik | Klik
Maart
In maart was ik te vinden op een leuke meeting in de Lommelse Sahara.

April
Ook in April had ik weer een hoop leuke sessies, maar ook een sessie die mij enorm bijgebleven is dit jaar. Namelijk die met Marloes en Kelby. Kelby was al zeer oud en ook qua gezondheid was ze op. Ze was doof, had artrose en kon amper meer lopen, maar een wat een enorme lieverd zeg! Helaas is ze kort na de fotosessie overleden..

Klik | Klik |
Mei
Ook weer een enorm leuke maand, met veel fotosessies en lekker weer, waaronder een fotosessie met Fenna en Moos van Hoefwijzer, Noami en Storm, Eliane en haar arabier Pentium en met Lisa en haar prachtige Jack Black.

Klik | Klik
Juni
In juni had ik een aantal zeer bijzondere en leuke fotosessies. Zo mocht ik bijvoorbeeld fotograferen op een lavendelveld! Ook ging het inmiddels zo goed met fotograferen dat ik besloot te stoppen met het partime werk wat ik deed voor een hondenhotel. Een onwijs moeilijke beslissing, een tijd vol onzekerheid en keihard werken, maar oh wat is het dat waard geweest!

Klik | Klik
Juli
Zo vlak voor de grote zomervakantie werd het drukker en drukker! Heerlijk want door mijn besluit kon ik enorm veel sessies en workshops inplannen en er volledig voor gaan! Wat een droom!

Augustus
Wauw wat een maand! Bijna iedere dag van de week een fotosessie of privéworkshop, onwijs veel leuke lieve mensen ontmoet en met als enorme klapper op de vuurpijl ZWITSERLAND! Onze reis in Zwitserland hebben wij ook gevlogd (te vinden op mijn facebookpagina) om vervolgens bekend te kunnen maken dat wij komend jaar op reis gaan met deelnemers

En nog wat plaatjes van andere fotosessies deze maand:
Klik | Klik
September
Deze maand gaf ik vooral een hele hoop privéworkshops en mocht ik ook een onwijs knap nestje Dalmatiërs fotograferen.

Oktober
In oktober ook voornamelijk weer workshops gegeven, wat kan ik daar toch van genieten!
Klik
November
Wat een heeeeeerlijke herfstmaand was dit zeg!

Klik | Klik | Klik |
December
Natuurlijk zijn we nog niet heel ver december in, maar ik heb afgelopen weer uiteraard ook al heerlijke sneeuwfoto's kunnen maken

Klik
Wat een bijzonder jaar en jullie kunnen je vast voorstellen dat ik niks anders heb kunnen doen dan extreem genieten! Ook voor volgend jaar liggen er alweer een hele hoop leuke plannen, dus hoop dat dat net zo'n te gek jaar mag worden als dit!
Op naar 2018!