[FOTO] Fluffy puppy MADE BY R.K Photograpy

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
KimD

Berichten: 20463
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-17 20:23

R_emkee schreef:
Nou dat van sprekeb totaal niet komt bij mij best hard over.. het is voornamelijk alleen kritiek en niet geheel onderbouwend hoe ik het amders moet doen plus er kan bij sommige geen goed woordje af behalve dat de pup schattig is. Bedoel zooo bar slecht zijn de foto's niet.


Bar slecht niet nee, maar het zijn ook niet veel meer dan huis tuin en keuken kiekjes.

Zeker als die op automatische stand gefotografeerd is dan valt het onder de categorie.

Koop een boek, leer daarvan! Probeer! Bewerk! Oefen! Alleen daarmee boek je progessie. :j oefenen oefenen oefenen.

Had dit topic dan geopend op BB-ITP ipv fotokunst.

Dizzy505
Berichten: 1587
Geregistreerd: 03-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-17 20:34

Ik ga toch mee in de mening van andere, de foto's spreken niet. Dit komt door de kleuren en het contrast en dat zit hem vooral in de nabewerking.
Ja het is misschien niet leuk om te horen maar wel realistisch. Het zijn kiekjes die iedereen die op een knopje kan klikken had kunnen maken. Ze zijn niet slecht maar ook niet echt goed te noemen. Natuurlijk moet iedereen het leren maar toen ik de naam zag verwachtte ik proffecionele foto's gezien je je voorsteld als fotograaf.

R_emkee

Berichten: 3460
Geregistreerd: 11-09-06
Woonplaats: Tussen apeldoorn en Arnhem in

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-17 10:04

This_is_me schreef:
Leuke schattige foto's. Die oren haha.
Als ik de eigenaar zou zijn van deze hond, zou ik blij zijn met deze platen.
Mooie herfstkleuren ook. Op de eerste foto na, mis ik wel hier en daar wat contrast.

Lekker blijven spelen met je camera en probeer een volgende keer eens anders te kaderen. In het midden is vaak veilig. Een foto kan nog meer spreken door je onderwerp uit het midden te halen.


Haha jaa die oren waren idd echt coolw zo hihi en thankss ;) ja als ik meer contrast deed werd het echt heel donker gelijk ;)

R_emkee

Berichten: 3460
Geregistreerd: 11-09-06
Woonplaats: Tussen apeldoorn en Arnhem in

Re: [FOTO] Fluffy puppy MADE BY R.K Photograpy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-17 15:09

is dit dan al beter ?
Zelf vind ik hem een beetje hard ..

Afbeelding

Dizzy505
Berichten: 1587
Geregistreerd: 03-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-17 15:13

Dit spreekt veel meer ja! Ik zou nu een heel klein beetje van de verzadiging in de gele en groene tinten er uit halen. Vind hem dan een stuk beter!

Tigress

Berichten: 8947
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-17 18:41

Ik zal hem zo even op mijn goede scherm bekijken. Van wat ik zo zie vind ik het er niet op vooruit gegaan. Ik zie een nepzon en schaduw van waar het licht vandaan moet komen? Zo op de telefoon oogt 'ie te donker, te contrastrijk. Maar dat laatste is vaak een telefoon dingetje, dus ik kan op de kleuren geen goede feedback geven momenteel :j

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 102150
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: [FOTO] Fluffy puppy MADE BY R.K Photograpy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-17 18:49

Dat zonnetje mag idd weg maar ik vind het zo al veel beter. :j

Tigress

Berichten: 8947
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Re: [FOTO] Fluffy puppy MADE BY R.K Photograpy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-17 21:23

Op mijn computerscherm zien de kleuren er al beter uit dan op mijn telefoon :j Blijf er goed om denken dat je zwart niet dicht slibt. De vacht onder de kin is nu zo donker dat je daar niks meer in ziet.
Ik denk dat als je een mooie tussenweg tussen deze versie en de vorige weet te vinden, de foto qua contrast en kleuren netjes is! :j