Canvas foto bestellen op aliexpress

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xPenny

Canvas foto bestellen op aliexpress

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-17 13:55

Ik zoek de laatste tijd wel eens naar leuke spulletjes op Aliexpress. Nu kwam ik een link tegen waar je op canvasdoeken een foto kan laten "uitprinten".

Ik heb zelf geen camera waardoor ik dus al mijn foto's via mijn telefoon heb gemaakt.

Nu heb ik 2 mooie foto's waar ik graag van eentje een print wil laten maken bij Aliexpress.

Maar aangezien ik hier een leek in ben kwa formaten... Hoe weet ik welke maat ik nodig heb?
Ik wil namelijk niet dat mijn paard straks met een verbreedt hoofd op de foto staat. :+

Dit zijn de foto's:

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Re: Canvas foto bestellen op aliexpress

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-17 13:58

Probeer het eens bij een nederlandse site tijdens het bestelproces; vaak geeft hij dan aan of de aangeleverde foto geschikt is voor de afdruk op het gewenste materiaal en formaat. Als dat in NL niet lukt met je foto's ga je via Ali ook geen denderende kwaliteit krijgen.

xPenny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-17 14:03

Anoniem schreef:
Probeer het eens bij een nederlandse site tijdens het bestelproces; vaak geeft hij dan aan of de aangeleverde foto geschikt is voor de afdruk op het gewenste materiaal en formaat. Als dat in NL niet lukt met je foto's ga je via Ali ook geen denderende kwaliteit krijgen.

Dankjewel!
Ik was ook aan het denken om hier in de buurt naar een winkel te gaan en mij laten adviseren welk formaat. Natuurlijk niet met de zegging dat ik hem via aliexpress ga bestellen.

Dat ik geen uitstekende kwaliteit krijg, zoals hier in Nederland, ben ik mij van bewust. Hier betaal je ook voor een groot formaat canvas zeker tegen de 100,- of meer.

Maar ach, die 8 euro voor een mooi groot doek op Alie doet het zich hem niet. Mocht ik tevreden zijn met de foto zou ik ook via hun een canvas frame kunnen kopen en hem zelf in elkaar zetten.