Geweldig leuk dat ik het fotograferen na een tijd weer op aan het pakken ben. Op het moment fotografeer ik hier voor een stichting die honden opvangt, opknapt en herplaatst! Ook heb ik een aantal andere fotoreportage's gedaan en wil het resultaat graag met jullie delen

Ik heb een fotoreportage gedaan met twee super lieve, maar enorm drukke kinderen! Het was de eerste keer dat ik kinderen heb gefotografeerd, maar vond het toch wel erg leuk om te doen!

Toen ik op het strand lag kwam deze geweldige schattige puppy langs. Ik kon het natuurlijk niet laten om te vragen of ik haar een keer op de foto mocht zetten. De eigenaresse vond het maar al te leuk!

Hieronder zie je Liam, een hondje wat enorm veel heeft meegemaakt en eindelijk een leuk nieuw blijvend huisje zoekt. Ik vind het toch geweldig om zo toch een beetje te helpen aan het vinden van een nieuw huisje.

En om het af te sluiten, ben ik gisteren op het strand geweest waar ook de stichting van Pippi's Ponyhof was. Feline loopt hier stage en via haar heb ik dit ook af kunnen spreken! Waarschijnlijk ga ik vaker fotograferen hier, enorm leuk dus ook!

Bedankt voor het kijken allemaal, en wie weet! Als mijn collectie is aangevuld dat ik weer een topic open

Liefs, [***]